truskawki

1. Data: 2003-05-28 17:35:43

Temat: Odp: truskawki
Od: "Ja" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> właśnie zaszalałam :). kupiłam 2 kilo truskawek (10 zł kilogram). ale co
> tam. naszła mnie chęć na makaron z truskawkami. Żyje się raz. mam tylko
> nadzieje że moje 18m dziecię nie ma na nie uczulenia.

ja też ja tez!!!
tzn. kupiłam ino pół kilo bo u nas po 15 zł(!) zamierzałam coś z tego zrobić
ale tak kusiły tak pachniały że poszły na surowo.. dobre bardzo były, bardzo
truskawkowe..
mmmmmmmmm

M.

1. Data: 2003-05-28 20:24:33

Temat: Re: truskawki
Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 May 2003 11:47:11 +0200, "Kinga Macyszyn"
<k...@b...box43.pl> wrote:

>Gdzie ty mieszkasz, że one 10 zł kosztują, bo w stolycy to są po 18
>najtańsze w okolicach odwiedzanych przeze mnie widziałam ;(((((

O a u mnie po 13,50. Kinga zapraszam na Bałuckiego. Wyglądałay na
takie zwykłe polskie, troszke upiaszczone ;-))

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-05-29 09:38:40

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O a u mnie po 13,50. Kinga zapraszam na Bałuckiego. Wyglądałay na
> takie zwykłe polskie, troszke upiaszczone ;-))

Dzięki :)
Wczoraj na Bemowie widziałam po 12. Jak wyzdrowieję, to w sobotę kupię i
będzie pycha omlet i / albo (a co mi tam) makaron z truskawkami!! ;))

pzdr

1. Data: 2003-05-29 12:20:39

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> napisał w
wiadomości news:bb4kb0$5sr$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wczoraj na Bemowie widziałam po 12.

Przy Hali Wola( Czluchowska) sa po 8 zeta, a jak pachna...

Dorota

1. Data: 2003-05-29 13:24:09

Temat: Re: było: truskawki jest: Poziomki
Od: "gdaMa" <g...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:
> wła?nie zaszalałam :). kupiłam 2 kilo truskawek (10 zł kilogram). ale
> co tam. naszła mnie chęć na makaron z truskawkami. Żyje się raz. mam
> tylko nadzieje że moje 18m dziecię nie ma na nie uczulenia.

A ja w niedzielę zjadłam 2 sztuki poziomek z własnego krzaka, trochę
kwaśne jeszcze były, ale jaki zapach...
Na truskawy musze jeszcze poczekać, ale niedługo będę mogła z samego
rana przed śniadankiem jeszcze wyskoczyć na przeczesanie krzaczów:-)

gdaMa (Magda)

1. Data: 2003-06-02 08:30:31

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Aneta" <a...@t...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> tam. naszła mnie chęć na makaron z truskawkami. Żyje się raz. mam tylko
> nadzieje że moje 18m dziecię nie ma na nie uczulenia.

Ja moim 2 i 5 lat truskawek jeszcze nie daje. Wiekszosc z nich jest tak
nafaszerowana chemia, ze mogloby zaszkodzic. Za to jemy jagody kamczackie,
bo wlasnie dojrzaly.

Irek kochany

1. Data: 2003-06-02 10:36:53

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Irek Zablocki" <i...@w...de>

[...]

co to takiego i gdzie mozna obejrzec?
Barbara

---

1. Data: 2003-06-02 11:42:44

Temat: Re: truskawki i jagody
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:050b01c328f3$1c0ddb60> Ja moim 2 i 5 lat truskawek jeszcze nie daje.
Wiekszosc z nich jest tak
> nafaszerowana chemia, ze mogloby zaszkodzic. Za to jemy jagody kamczackie,
> [...]
Czesc Barbaro!

Czyzbys chciala dolaczyc do Towarzystwa Hreczkosiejow?

http://www.brzezna.pl/JAGODA%20KAMCZACKA.htm
http://szkolkarstwo.rolnictwo.pl/numer.php?np_id=5&n
p_rok=2001

A na wlasne oczy mozna zobaczyc w sklepie ogrodniczym przy Ogrodzie
Botanicznym. Jesli jeszcze maja. Pewnie Grzes Sapijaszko wiecej bedzie
wiedzial.

Irek kochany

1. Data: 2003-06-02 14:33:24

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Irek Zablocki" <i...@w...de>

> [...]
>
> A na wlasne oczy mozna zobaczyc w sklepie ogrodniczym przy Ogrodzie
> Botanicznym. Jesli jeszcze maja. Pewnie Grzes Sapijaszko wiecej bedzie

Grzes na pewno bedzie bezbledny.. rzeczywiscie, musze sie do niego odezwac albo
przejsc po zapowiedzieniu sie :-)))
a ja sama?
no, nistetym na hreczkosieja, mimo checik, juz sie nie nadaje...
Pozdrowka serdeczne :-)
Barbara

---

Jedzenie na lenia