truskawki i chrabąszcze

1. Data: 2001-08-23 07:28:23

Temat: truskawki i chrabąszcze
Od: "Jola" <j...@a...ig.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszystkim,
posadziłam właśnie truskawki i byłam bardzo szczęśliwa bo ładnie się
przyjeły.
Ale moją radość ostudził kolega który stwierdził że larwy chrabąszczy zeżrą
mi wszystko.
Jak się od tego uchronić, czym i kiedy?
Poradzcie!!!
Jola

2. Data: 2001-08-23 12:53:41

Temat: Re: truskawki i chrabąszcze
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Jola" <j...@a...ig.pl> wrote in message news:9m2b8a$dod$1@news.tpi.pl...
> [...]
> przyjeły.
> Ale moją radość ostudził kolega który stwierdził że larwy chrabąszczy zeżrą

Ja bym sie na zapas nie martwil. Mam truskawki od kilku lat
i to ja z rodzina je zzeram.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2001-08-24 07:58:42

Temat: Odp: truskawki i chrabąszcze
Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi kiedys pedraki zzarly ponad 2 tys sadzonek truskawek. I co roku zzeraja
calkiem sporo. Trzeba podyspywac sadzonki basudinem (lub czyms mocniejszym),
najlepiej jesienia, bo srodek ten ma dosc dlugi okres karencji. generalnie z
pedrakami trudno walczyc.
pik

4. Data: 2001-08-24 08:19:08

Temat: Re: Odp: truskawki i chrabąszcze
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 24 Aug 2001, Piotr Kieraciński wrote:

> [...]
> najlepiej jesienia, bo srodek ten ma dosc dlugi okres karencji. generalnie z
Czesc,

ja proponuje posadzic truskawki na tkanine polipropylenowa.
Nie trzeba niszczyc chwastow a i robactwo przez to nie przejdzie.

Pozdr.

Darek Pakosz.

5. Data: 2001-08-24 13:34:47

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> wrote in message
> [...]
> najlepiej jesienia, bo srodek ten ma dosc dlugi okres karencji. generalnie z

A potem resztki tego basudinu (lub czegos mocniejszego)
zjadamy ze smakiem. :-(

Zdaje sie, ze zalecenia dotyczace truskawek sa takie, zeby
za wiele lat w tym samym miejscu nie sadzic. Zanim sie
pedraki dowiedza ...

Pozdrowienia,
Michal

--