truskawki w szampanie

1. Data: 2003-06-13 19:57:18

Temat: truskawki w szampanie
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

wyczytałam w archiwum, ze polecano truskawki w szampanie jako bardzo
erotyczny deserek:)) ale nigdzie nie znalazłam sposobu
wykonania....jak??? i jak to potem jeść co by było erotycznie?:P
palcami? jeśli tak to w czym to podac bo wywlekanie sliskiego owocu z
kieliszka z szmpanem nie wygląda najładniej:)
ooo..i czy można do tego dodać marcepanek??:)
HELP:)) chce cos takiego podac lubemu i sobie z okazji zaliczonych
egzaminów:)

--
Siłą odgiąłeś zaciśnięte na mojej obroży palce swojego syna, który
krzyczał "Tato, proszę nie pozwól im zabrać mojego psa!" Martwię się o

1. Data: 2003-06-13 20:47:09

Temat: Re: truskawki w szampanie
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:3EEA2C9E.2C2A80E7@poczta.fm,
ula.p <u...@p...fm> a écrit:
> [...]
> ooo..i czy można do tego dodać marcepanek??:)
> HELP:)) chce cos takiego podac lubemu i sobie z okazji zaliczonych

Ja bym wlozyla do jednego pucharka truskawki, a do dwoch innych bym
nalala szampana...
Tak to bylo podawane w filmie "Pretty Women" i zupelnie to bylo
erotyczne :-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-06-13 20:51:22

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym wlozyla do jednego pucharka truskawki, a do dwoch innych bym
> nalala szampana...
> Tak to bylo podawane w filmie "Pretty Women" i zupelnie to bylo
> erotyczne :-)
i jak to tak...palcami truskaweczka do szampana i do buzi?:)niestety
filmu nie ogladałam..:(

1. Data: 2003-06-14 18:17:46

Od: "Anna" <a...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm>> > Ja bym wlozyla do jednego pucharka
truskawki, a do dwoch innych bym
> i jak to tak...palcami truskaweczka do szampana i do buzi?:)niestety
> filmu nie ogladałam..:(

Hmmmmm kiedyś próbowalam i szczerze powiem wolę takie ze smietanką i cukrem
:o)

pozdrawiam

Ania

1. Data: 2003-06-14 19:01:23

Od: Jorgi <s...@p...fm_skasujto> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bcfomn$c4v$1@absinth.dialog.net.pl>
Anna napisał(a):

> Hmmmmm kiedyś próbowalam i szczerze powiem wolę takie ze smietanką
> i cukrem
> :o)

No a jak jesc?? Jak ma byc erotycznie, oczywiscie bezposrednio z Ciala
Ukochanej(go) :))

Nie polecam na lozku, bo mozna sie rano zdziwic, kiedys probowalismy (z
moja kobieta, w ramach desperacji mrozone jagody z braku innych owocow
pod reka (byla zima do tego, a jablek tak sie jesc nie da :)) i zabawa
byla przednia, ale komplet poscieli poszedl!!! :))

Re:Tupperware
Chwale placek z truskawkami Marty:)))
Przepis na dobre ciasto na pizze ?
faq0987