trzęsące się ręce

1. Data: 2005-05-02 19:08:32

Temat: trzęsące się ręce
Od: "drocia" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich bardzo serdecznie ;)
Mój chłopak ma pewien problem - otóż drżą mu dłonie. Czasami mniej, a
czasami bardziej. Czasami ma problem ze zjedzenim zupy, bo zanim podniesie
łyżkę do buzi to wszytsko prawie wylewa. Moje pytanie co to może być? Czym
jest spowodowane? Jak poszedł do lekarza to dostał jakieś witaminy i
tabletki na uspokojenie, ale nie jestem pewna czy to pomoże.
Dziekuję z góry za wszelkie sugestie i podpowiedzi ;)
pozdrawiam
Dorota

2. Data: 2005-05-02 19:25:47

Temat: Re: trzęsące się ręce
Od: "JAdam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cukrzyca?

3. Data: 2005-05-04 15:18:48

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "drocia" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich bardzo serdecznie ;)

Pytania do Ciebie:

1) Czy Twój partner miał robione jakieś badania, czy te leki zostały
zapisane od tak przez lekarza w ciemno?
2) Jeśli miał robione, to jakie były wyniki?
3) jeśli nie miał robionych, to dlaczego o nie nie walczył i tał się tak
łatwo 'spławić'?
4) Czy zapisane leki pomagają?
5) Czy ma jakieś inne niepokojące objawy?
6) Proponuję na początek podstawowe badania: morfologia krwi, mocz,
tarczyca, cukier, może też wizyta u neorologa.

D.

4. Data: 2005-05-04 16:28:49

Od: "Chyna " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

drocia <d...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> łyżkę do buzi to wszytsko prawie wylewa. Moje pytanie co to może być? Czym

Witaj.

1. Czy Twój chłopak pija piwo/inny alkohol i/lub pali papierosy? To wypłukuje
z organizmu m.in. magnez a to znowu oddziałuje na układ nerwowy. Mężczyźni,
jak wiadomo, o wiele częściej lekceważą kwestie medyczne i nie myślą o braniu
witamin tak często jak kobiety. Ja od siebie polecam: magnez MBE (można
jeszcze spytać o inne, ale ten można brać raz na dobę i jest OK) a ze
słyszenia i nie tylko: multiwitaminę (mój kumpel miał też problemy z drżeniem
rąk i podobno Mu pomogła).

2. Czy jest wrażliwym człowiekiem, ma jakieś ostre stresy? Wtenczas
polecałabym wizytę u psychoterapeuty, psychologa, psychiatry. Niekoniecznie
trzeba dawkować środki _uspokajające_. Niekiedy, w ostrzejszych stanach,
trzeba tymczasowo brać, ale środki uspokajające to dodawanie sobie problemu
do tego problemu, który już jest. "Na odwal się" można dostać, ale to żadne
wyjście na dłuższą metę.

3. Czytałam, że to nawet dziedziczone może być.

4. Cukrzyca.

Szukaj powodów i pomóż swojemu chłopakowi =)
Trzymam kciuki!

I pozdrawiam,
Chyna [ http://oejsis.prv.pl ]

czy to mozliwe??