trzesienia ziemi w swieta

1. Data: 2004-12-30 20:44:59

Temat: trzesienia ziemi w swieta
Od: koneser <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

26 grudnia 2003 - miasto Bam w Iranie - 26 tys.ofiar
26 grudnia 2004 - Malediwy, Sri Lanka, Indie, Birma, Tajlandia,
Sumatra - 123 tys.ofiar
czy to jakies ostrzezenie dla niechrzescijan i chrzescijan spedzajacych
swieta na plazy zamiast przy stole rodzinnym czy o co chodzi?

1. Data: 2004-12-30 20:47:54

Temat: Re: trzesienia ziemi w swieta
Od: Basia <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik koneser napisał:

> [...]
> czy to jakies ostrzezenie dla niechrzescijan i chrzescijan spedzajacych
> swieta na plazy zamiast przy stole rodzinnym czy o co chodz

O czysty przypadek!!!!!!!!!

1. Data: 2004-12-30 21:57:14

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*koneser* wrote in <news:cr1pdb$gc3$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> czy to jakies ostrzezenie dla niechrzescijan i chrzescijan spedzajacych
> swieta na plazy zamiast przy stole rodzinnym czy o co chodzi?

dla chrześcijan - Urbana ani diabli ani anieli nie wzieli

--
Dlaczego Bill Gates jest najbogatszym człowiekiem na świecie? - Bo za
błędy się płaci.

1. Data: 2004-12-30 22:07:45

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości

> dla chrześcijan - Urbana ani diabli ani anieli nie wzieli

Nie wiem dla kogo, ale Petra Nemcova - piękne "Boże dzieło" - jest ciężko
ranna :(

P.

1. Data: 2004-12-30 23:20:53

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> czy to jakies ostrzezenie dla niechrzescijan i chrzescijan spedzajacych
> swieta na plazy zamiast przy stole rodzinnym czy o co chodzi?

rozwiń ten wątek!
może być naprawdę fascynujący...
szczególnie z punktu widzenia "niechrześcijan"...
pepe

PEPE
http://pepe.krakow.pl

1. Data: 2004-12-31 00:53:58

Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

koneser <g...@g...pl> wrote:

> 26 grudnia 2003 - miasto Bam w Iranie - 26 tys.ofiar
> 26 grudnia 2004 - Malediwy, Sri Lanka, Indie, Birma, Tajlandia,
> Sumatra - 123 tys.ofiar

No ba, nawet równo, co do minuty, godzinę wcześniej. I?

--
Adam Wysocki * http://www.gophi.rulez.pl/ * GG 1234 * GSM 0508878856
rozmawiamy o tobie, to ty jestes grupowym exhibicjonista (C) meganka

1. Data: 2004-12-31 09:19:00

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

koneser:
> 26 grudnia 2003 ...
> 26 grudnia 2004 ...
> ... czy to jakies ostrzezenie [...] czy o co chodzi?

Podwojna 13-ka - i jak tu nie byc przesadnym? ;)

--
Czarek

1. Data: 2004-12-31 13:15:13

Od: "kuk" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "koneser" <g...@g...pl> napisał w wiadomości news:
> czy to jakies ostrzezenie dla niechrzescijan i chrzescijan spedzajacych
> swieta na plazy zamiast przy stole rodzinnym czy o co chodzi?

Immanentna sprawiedliwosc... to jest na rys charakterystyczny dla
przedszkolaka albo dla fanatyka religijnego - ktorym z nich jestes?
Wszystko jest dzielem przypadku, a jesli nawet nie, to my (ludzie) jestesmy
zbyt glupiutcy, zeby cokolwiek zrozumiec.

pzdr
anka

1. Data: 2005-01-02 17:01:56

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"koneser" <g...@g...pl> wrote in message

> czy to jakies ostrzezenie dla niechrzescijan i chrzescijan spedzajacych
> swieta na plazy zamiast przy stole rodzinnym czy o co chodzi?

Co za debil!
Pierdolony zbieg okolicznosci durniu.
--

Bluzgacz
GG:5015

dwa twierdzenia
Gdzie w Warszawie dobra terapia malzenska?
Gdzie w Warszawie dobra terapia małżeńska?
Świadomość - Byt
wywiad psychologiczny-jak?