trzęsienie rąk

1. Data: 2005-11-07 20:23:19

Temat: trzęsienie rąk
Od: katarina <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie grupowiczów,

Mam pewien problem,otóz od pewnego czasu trzęsą mi sie ręce (szczegolnie
wieczorem). Poza tym nie odczówam innych dolegliwości.
Co moze byc tego przyczyną? A moze to nic groznego?

pozdrawiam i dziekuje z góry za odpowiedzi
kasia

2. Data: 2005-11-07 20:53:54

Temat: Re: trzęsienie rąk
Od: "Scally" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-11-08 08:44:44

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 07 Nov 2005 21:23:19 +0100, na pl.sci.medycyna, katarina napisał(a):

> Mam pewien problem,otóz od pewnego czasu trzęsą mi sie ręce (szczegolnie
> wieczorem). Poza tym nie odczówam innych dolegliwości.
> Co moze byc tego przyczyną? A moze to nic groznego?

Może zbyt kaloryczne jedzenie czy używki takie jak kawa, które
niepotrzebnie za mocno pobudzają.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

4. Data: 2005-11-08 14:47:38

Od: katarina <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trapez napisał:

> Może zbyt kaloryczne jedzenie czy używki takie jak kawa, które
> niepotrzebnie za mocno pobudzają.

Jem bardzo mało mięsa, przyjmuję zelazo i jem raczej sałatki z
sucharkami niż kanapki z tłustym boczkiem. A co do kawy to pijam 2-4 na
tydzień. Więc chyba to nie to.

pozdrawiam
kasia

5. Data: 2005-11-08 22:32:55

Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jem bardzo mało mięsa, przyjmuję zelazo i jem raczej sałatki z sucharkami
> niż kanapki z tłustym boczkiem. A co do kawy to pijam 2-4 na tydzień. Więc
> chyba to nie to.

Jesli problem sam nie zniknie radze zrobic morfologie krwi. Byc moze Twoja
dieta jest uboga w jakies skladniki, czegos Ci brakuje i stad takie objawy.
Ja np. mialem dziwne drgawki w klatce piersiowej i okazalo sie ze to braki
magnezu. Teraz czuje sie OK.

6. Data: 2005-11-10 08:17:22

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 08 Nov 2005 15:47:38 +0100, na pl.sci.medycyna, katarina napisał(a):

> Jem bardzo mało mięsa, przyjmuję zelazo i jem raczej sałatki z
> sucharkami niż kanapki z tłustym boczkiem.

Nie tylko mięso jest kaloryczne, ale także różne słodkości czy mocno
przetworzone jedzenie. Głównie chodzi o index glikemiczny czyli zdolność do
podwyższania poziomu cukru we krwi.

> A co do kawy to pijam 2-4 na
> tydzień. Więc chyba to nie to.

Ja to bym nie wyrobił chyba jakbym tyle tego wypijał (1 na pół roku mi sie
zdarzy). No a kawusia poza pobudzaniem wypłukuje magnez.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

aparat ortodont.
Actimel a actiplus