tuja "zebrina"problem pomocy!!!!

1. Data: 2003-05-08 15:54:43

Temat: tuja "zebrina"problem pomocy!!!!
Od: "viper126p" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

posadziłem jako żywopłot rok temu tuje odmiana "zebrina"lecz mam problem z
nia po zimie brązowieja mi krzaczki od strony zachodniej,sprzedawca ze
sklepu ogrodniczego powiedział,że powodem moze byc przemarzanie poniewaz od
strony zachodniej jest najwiecej wiatrów oraz to ,że w pobliżu mojego
żywopłotu jest ulica a zimą wiadomo sypie się sól poradzcie co robić czy
odsłonić je od wiatru np.włokniną ktorą moge przyczepic do siatki na
ogrodzeniu(efekt wizualny bedzie straszny)czy posadzic przed siatka jakies
inne krzewy ktore odsłonią od wiatru i soli tylko jakie????