tulipany botaniczne

1. Data: 2004-09-07 19:10:48

Temat: tulipany botaniczne
Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po wakacjach:)
I od razu pytanie: czy liscie tulipanow botanicznych zasychają po
kwitnieniu? (przypuszczam że tak ale nigdzie nie moge znaleźć informacji
naten temat).
Jesli zasychają to rabatka będzie wyglądać dość dziwnie latem, więc co
posadzić obok? Wpadłam jeszcze na pomysł żeby je posadzić w trawie ale czy
ja wiem? Może nie wytrzymają takiej konkurencji? Ta trawa u mnie jest taka
dość wybujała...
W ogóle to problem wziął się stąd że poszłam kupić firanki do OBI a wyszlam
stamtąd bez firanek ale za to z 24 cebulami tulipanów, 10 irysów
holenderskich,20 czosnkami i 20 śnieżnikami. Na tych opakowaniach piszą że
to wszystko mozna posadzic nawet w grudniu ale coś nie chce mi się wierzyć w
taki termin i postanowiłam posadzic teraz.
pzdr cebulasto
Kuleczka

2. Data: 2004-09-07 21:30:32

Temat: Re: tulipany botaniczne
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Kuleczka" <a...@i...pl> wrote in message
> Witam po wakacjach:)
> I od razu pytanie: czy liscie tulipanow botanicznych zasychają po
> kwitnieniu? (przypuszczam że tak ale nigdzie nie moge znaleźć informacji
> naten temat).

Tak, zasychaja. U mnie na tym miejscu wyroslo duzo fiolkow :-)
Nie sadzilem, same sie wysialy. A obok wiesiolek dwuletni (nie jestem calkiem
pewien; najwyrazniej wiesiolek, ale kwiaty ma dosc drobne) i rudbekie.

> [...]
> ja wiem? Może nie wytrzymają takiej konkurencji? Ta trawa u mnie jest taka

Nie radze w trawie, beda problemy z koszeniem.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2004-09-08 05:43:17

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuleczka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to wszystko mozna posadzic nawet w grudniu ale coś nie chce mi się wierzyć
> taki termin i postanowiłam posadzic teraz.

Kiedyś zakupiłam w OBI tulipany w listopadzie a zasadziłam je przed
mikołajkami. Starszy Pan kupujący cebulki w sklepie powiedział mi, że można
je sadzić do początku grudnia jeśli nie ma mrozu. i faktycznie nic się nie
stało złego - pięknie kwitły na wiosnę. (Późną jesienią są duże przeceny
cebulek kwiatowych).
Pozdrawiam z Lublina - Gośka

4. Data: 2004-09-08 07:06:23

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Nie radze w trawie, beda problemy z koszeniem.

Mam tulipany botaniczne w trawie, krokusy też. Tak ładnie wyglądają,
że dopóki liście nie zaschną, pracowicie wycinam trawę wokół nich
nożycami.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

Pilarka elektryczna z Praktikera