krem z filtrem 30 (+dzieki za opinie o tuszach- juz testowalam)

1. Data: 2004-04-27 20:40:53

Temat: krem z filtrem 30 (+dzieki za opinie o tuszach- juz testowalam)
Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dziękuje serdecznie wszystkim za odpowiedzi dotyczące tuszu do rzęs.
Wybieram się do spehory jutro potestować jeszcze coś, dziś testowałam
flextensilsa i diorshowa :)
W sumie to obydwoma jestem zachwycona. Lancome (flex.) daje efekt
zdecydowanie pomalowanych rzes, nie obkruszyl mi sie od poludnia, ladnie je
wydluzyl, rozdzielil, diorshow również dał fajny efekt- rzesy wygladaja po
nim bardziej naturalnie, ale za to długaśne i rozdzielone- wiec wybór co kto
woli. Testery obydwu byly nieczarne, ale nie zauwazylam zeby moje rzesy byly
brazowe ani buraczkowe (jedno oko mam takie, jedno takie ;) choc wcale nie
widac roznicy).
A teraz moje kolejne pytanie:)
Jaki polecacie kremik z filtrem min. 30? Slonko sie ledwo pojawilo a ja juz
mam czerwony nos- ach ta wrazliwa skora :( moze byc z tych lekko
koloryzujacych, ale wazne dla mnie- czy oprocz niego trzeba stosowac
nawilzajacy, zwykly krem (mam iwostin), czy nie i jak sie nada pod makijaz?
Czytałam archiwum, głównie wypatrzyłam La Roche Posay z filtrem 60 i SVR
(tonujące?)- ile one kosztują i czy faktycznie takie dobre? Używając takich
kremów wogóle się nie opale? Piegi słoneczne lubie i mi nie przeszkadzają,
głównie chodzi mi o to, że mam b. wrażliwą skóre i na słońce szybko reaguje
czerwienieniem. Nigdy nie używałam takich mocnych kremów i nie wiem o co w
tym wszystkim chodzi. Lubie mieć opaloną twarz, w związku z tymi mocnymi
filtrami moge zapomnieć o opaleniźnie?!
Może ktoś mi rozjaśni? :)

1. Data: 2004-04-28 12:01:53

Temat: tusz: flextencils contra diorshow
Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agalay wrote:

> [...]
> nim bardziej naturalnie, ale za to długaśne i rozdzielone- wiec wybór co kto

A napisałabyś tak wyraźnie, czy po diorshow były dłuższe niż po
flextencils? Używam flextencils z zadowoleniem, ale jakbym znalazła
bardziej wydłużający, to bym się cieszyła (cóż, jak natura nie chciała
dać...;) )

Dzięki,
Dorota

1. Data: 2004-04-28 20:44:30

Temat: Re: flextencils contra diorshow
Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Szeliga" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> flextencils? Używam flextencils z zadowoleniem, ale jakbym znalazła
> bardziej wydłużający, to bym się cieszyła (cóż, jak natura nie chciała

hmmmm :)
Były inne. Długośc mniej więcej ta sama, ale były mniej podkreślone, czy
jakby to napisać- pogrubione. Mój chłopak stwierdził, że po diorze wyglądają
naturalnie- jakbym swoje takie miała, a po lancome jakbym chciała
podkreślić, że mam wymalowane. no:) tylko nie wiem jaki wpływ miały kolory
na wygląd rzęs, możliwe, że jakbym miała czarny to by dior wypadł jako
bardziej eksponujący :/
A dziś mam na rzęsach h. rubinstein wydłużającą, efekt podobny do diorshowa,
ale wg mnie ładniejszy i chyba się na nią zdecyduję :)))) Rzęsy naturalne,
wydłużone, rozdzielone, lekko wywinięte, nic sklejonego, mniam ;)
Dlaczego przeciętna kobieta raczej woli być
piękna niż mądra?
Bo przeciętny mężczyzna
lepiej widzi, niż myśli ;)

czy uzywalyscie do opalania