twarz po kwasie

1. Data: 2005-03-16 12:03:20

Temat: twarz po kwasie
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba przedawkowałam krem z kwasem do twarzy i teraz mam skórę bardzo suchą,
łuszczącą sie, a w niektórych miejscach schodzi. W ramach reanimacji
nałożyłam maseczkę peel-off aby zdjąć ten martwy naskórek, ale to jeszcze
pogorszyło sprawę.
Co robić???

Edyta

1. Data: 2005-03-16 12:11:29

Temat: Re: twarz po kwasie
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Edyta Szajnóg napisał:
> [...]
> łuszczącą sie, a w niektórych miejscach schodzi. W ramach reanimacji
> nałożyłam maseczkę peel-off aby zdjąć ten martwy naskórek, ale to jeszcze

Aleś sobie zafundowała leczenie :(
Teraz to wysmaruj sie na noc grubo Alantanem.
Bedziesz smierdziec i świecić sie jak bombka na
choince, ale powinny zejśc podrażnienia.

Eulalka

1. Data: 2005-03-16 12:12:02

Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> łuszczącą sie, a w niektórych miejscach schodzi. W ramach reanimacji
> nałożyłam maseczkę peel-off aby zdjąć ten martwy naskórek, ale to jeszcze

To prawdopodobnie jest reakcja po kwasie - przyspieszone zrzucanie martwych
komorek. To jest normalne po zabiegu z kwasami. Kremy zawieraja mniejsze
stezenie i po nich rzadziej cos takiego wystepuje i w mniejszym stopniu. No,
ale roznie to bywa. Moze dla Twojej cery tem krem ma za duze stezenie,
trudno powiedziec. Napisz co to za krem? Jakiej firmy?

Nie uzywaj dodatkowych srodkow zluszczajacych. Maseczki peel-off czseto
zawieraja alkohol, a to na skorze po kwasach moze spowodowac przebarwienia.
Stosuj nawilzajace i odzywcze maseczki i kremy. Po pierwsze zlagodzi to
efekt luszczenia, a po drugie Twoja skora duzo wiecej na tym skorzysta niz
normalnie - kwasy sa nosnikami substancji aktywnych.

Ada

1. Data: 2005-03-16 15:10:25

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> suchą,
> łuszczącą sie, a w niektórych miejscach schodzi.

Jaki to krem?
Dzieki

Pozdr.
Ania

--
"...a przecież kazdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2005-03-16 17:37:01

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Edyta Szajnóg" wrote in message news:d196ph$1qt2$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
| łuszczącą sie, a w niektórych miejscach schodzi. W ramach reanimacji
| nałożyłam maseczkę peel-off aby zdjąć ten martwy naskórek, ale to jeszcze

Mi kiedys po EffaklarK szybko pomogla maseczka DAX'a z serii Mineraly...
kosztuje cos ok. 11-12 zl, a jest bardzo dobra.. no i pij duzo, zeby od
srodka tez sie nawilzalo...

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-03-16 18:16:40

Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

> Aleś sobie zafundowała leczenie :(
> Teraz to wysmaruj sie na noc grubo Alantanem. Bedziesz smierdziec i
> świecić sie jak bombka na choince, ale powinny zejśc podrażnienia.

ew sudocrem :)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-03-19 13:36:59

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przedawkowałam krem z kwasem
jakim?

> W ramach reanimacji
> nałożyłam maseczkę peel-off
fatalny pomysł

mozesz zastosować polecony juz alantan. dobry jest też krem Epitheale
A-Dermy.

POÓŻCIE MI POZBYĆ SIĘ PRYSZCZY
Natalia w.
Usta
co zrobić z łamiącymi się paznokciami
Pytanie:co sie robi z pielengnacją paznokci