tylko fastfoody

1. Data: 2004-04-12 20:46:43

Temat: tylko fastfoody
Od: Misia <k...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam chlopaka, ktorego system zywieniowy opiera sie mozna powiedziec tylko
na fastfoodach
na sniadanie hamburgen, na obiad zinger, na kolacje pizza,
poza tym w ciagu dnia nie jada praktycznie nic wiecej oprocz slodyczy,
nie tyje, w zasadzie nawet chudnie, ale mysle ze spowodowane jest to tym,
ze w ciagu dnia, zje te 2 cheesburgery, dwa kawalki pizzy i to wszystko,
spozywa spora ilosc kalorii niby ale jakos to sie widac rozklada, spozywa
tez spora ilosc slodyczy, czy to, ze na razie nie tyje to tylko okresowa
sytuacja, a pozniej skoczy na leb i na szyje, czy jednak stan sie ten
utrzyma,
jakie zmiany w organizmie moze spowodowac taki zywienie,
zyje sam mozna powiedziec, i takie pojscie do mc donalda, kfc, pizzy hut,
czy zamowinie sobie do domu jest mu na reke, wygodne i szybkie, ale nie
sadze ze zbyt zdrowe,
wiem, ze jak mialby sie wyrzec fastfoodow, to doszloby do tego, ze
niejadlby nic,
prosze odpowiedzcie mi:
- czy ten tryb zywieniowy spowoduje jednak z czasem u niego wzrost wagi,
czy jednak na to sie nie zapowiada(majac na wzgledzie, ze od kilku lat sie
nic takiego nie dzialo)?
- jakie zmiany w organizmie moga zajsc, gdy czlowiek zywi sie tylko takim
jedzeniem (nie wiem czy pizza o 23 w nocy to dobre wyjscie)
- jak moge go ewentualnie przekonac, naklonic czy nie wiem co, zeby moze
chodz troche zmienil to wszystko

------
Misia

2. Data: 2004-04-13 17:37:33

Temat: Re: tylko fastfoody
Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Lekarz ze mnie nie jest ale na zdrowy rozum takie zywienie wykonczy mu
przewod pokarmowy. Pewnie do tego lubi na ostro. Zabiez go na
zwiedzanie oddzialu szpitalnego niech pogada sobie z ludzmi po
resekcji zoladka. Skoro to twoj chlopak i zalezy Ci to moze go zapraszaj
na jakies jedzenie do siebie. Wiem ze to meski szowinistyczny punkt
widzenia ale chyba faceci w wiekszosci tak maja.

3. Data: 2004-04-13 21:59:45

Od: Misia <k...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 13 Apr 2004 19:37:33 +0200, na pl.sci.medycyna, kesser napisał(a):

> [...]
> na jakies jedzenie do siebie. Wiem ze to meski szowinistyczny punkt
> widzenia ale chyba faceci w wiekszosci tak maja.

tylko widzisz ja nawet jak Mu zrobie jedzenie, obiad, ktory wystarczy tylko
w domu odgrzac i bedzie dobry, to nie zjada, w rezultacie idzie do kfc, czy
mcdonalda, ponadto zamawia sobie pizze na kilka dni na zapas, nie wiem (nie
wydaje mi sie) zeby pizza ktora lezy kilka dni, nadawala sie do jedzenia,
wedliny, serki, czy ine rzeczy ktore zjadlby jak mu sie by przygotowalo, u
niego w lodowce sie psuja, pokrywa je plesn
--
------
Misia

4. Data: 2004-04-14 07:25:11

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Misia" <k...@w...edu.pl> napisal w wiadomosci

> mam chlopaka, ktorego system zywieniowy opiera sie mozna powiedziec tylko
> na fastfoodach

Organizm czlowieka to wspaniala i silna maszyna, ale do czasu. Na razie Twój
chlopak jest mlody i korzysta z zasobów, które nie sa jednak niewyczerpalne.
Mam paru takich znajomych, którzy uwazaja, ze mozna jesc wszystko byle bylo
sycace. Skonczylo sie na tym, ze tak w okolicach 25 roku zycia, czasem
pózniej nagle zaczynaja tyc i dalej juz nosza za soba grube dupsko. Ale
przeciez kobiety lubia masywnych mezczyzn :)

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Re: [albertan] przerywanie ciazy
bóle po stosunku