u dentysty z 3,5 latkiem

11. Data: 2006-04-05 18:07:49

Temat: Re: u dentysty z 3,5 latkiem
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szpilka (Sylvja)" <s...@t...pl> wrote in message
news:e10fkg$l80$1@news.onet.pl...

> Może chodzi Ci o Człuchowską? Bo ona bliżej Raginisa jak ta Czumy.
> I czy to ten gabinet na Borowego?

No jasne, że o Człuchowską. A czy Borowego, nadal nie wiem:)
Dzięki za czujność.
Anak

12. Data: 2006-04-05 20:48:05

Od: "Szpilka \(Sylvja\)" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> No jasne, że o Człuchowską. A czy Borowego, nadal nie wiem:)

Przychodnia Stomatologiczna Vitadent
01-357 Warszawa, Borowego 5, tel.: 665 00 05

Przez 1,5 roku nad nimi mieszkałam to wiem :-)

> Dzięki za czujność.

Do usług :-)

Sylwia

13. Data: 2006-04-05 21:57:40

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przychodnia Stomatologiczna Vitadent
> 01-357 Warszawa, Borowego 5, tel.: 665 00 05
>
> Przez 1,5 roku nad nimi mieszkałam to wiem :-)

:))) No proszę, jaki ten świat mały.
Anka

14. Data: 2006-04-06 08:03:30

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

...powiem na moim przykładzie . Z synem chodziłam (miał 4 lata tez sie
przejęłam bardzo , bo zęby miał ładne) z jedną dziurką po 3 razy , bo plomba
wypadała .
Wreszcie to olałam ,ale kazałam dobrze czyścić ząbki pastą Elmex , i tak
dziecko jest teraz w fazie wypadania zębów. Stary ząb z dziurą wypadł i po
bolu.

mumu

15. Data: 2006-04-06 19:00:33

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:e0ui5h$sgp$1@news.onet.pl,
niejaki(a): clio z adresu <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ja jednak uwazam, ze to barbarzynstwo, tak na zywca robic
> leczenie
> kanalowe,

A jakie kanaly maja zeby mleczne ? one tez maja kanaly ? ja tam nie
znam sie...

--
JoAsienka
gg 1489928

16. Data: 2006-04-06 19:03:08

Od: "Alasz" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten trzonowy, ktory moja corka ma zepsuty bedzie siedzial do 12 roku
> zycia.
> Tobie powiem - chodz z rozwalonym, bolacym zebem 8 lat.

Że sie spytam niesmialo - to mleczaki maja kanały?, - a 5 siedza do 12 roku
zycia?
Mi sie wydaje, ze wypadaja wczesniej.
--
Ania

17. Data: 2006-04-06 19:34:34

Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alasz" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Że sie spytam niesmialo - to mleczaki maja kanały?, - a 5 siedza do 12
> roku zycia?
Co do kanałów to się nie znam, ale mój syn w listopadzie skończył 12 lat, a
5-kami "splunął" dopiero dwa miesiące temu :-)

Pozdrawiam
Magdalena

18. Data: 2006-04-06 19:50:02

Od: "clio" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Że sie spytam niesmialo - to mleczaki maja kanały?, - a 5 siedza do 12
roku
> zycia?
> Mi sie wydaje, ze wypadaja wczesniej.

Tak mi powiedziala dentystka. O kanalach i o wypadaniu.
Iza

19. Data: 2006-04-10 06:49:25

Od: "Agnieszka" <a...@p...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w podobnym wieku?
> I jak to wygladalo?
> Martwie sie, bo duzy ten ubytek, wolalabym to zrobic przed wakacjami,
> jedziemy prawodopodobnie do Turcji. Gdzie ja tam bede w razie czego szukac
> lekarza...lepiej nie chowac glowy w piach i podjac leczenie tego zeba, ale
> boje sie ze nie dam rady nerwowo, jak corka zacznie wrzeszczec. Sama znam
> doskonale ten bol:-(
> Moze znacie jakis godny polecenia gabinet, gdzie maja podejscie i
> odpowiednie metody? W Warszawie.
> Prosze o rady i wypowiedzi tych, co leczyli zeby swoich dzieci.

Dzisiaj idziemy z synkiem ( 4 latka i 4 msce) do dentysty w takiej wlaśnie
sprawie. Poniewaz boję się jak zniesie borowanie dentystka zaproponowała jakąś
nową metodę " wyskrobania" próchnicy. Jeśli się sprawdzi napiszę więcej. No i w
ogóle odezwe się jutro jak nam poszło. Trzymajcie kciuki. Agnieszka

20. Data: 2006-04-18 20:10:21

Od: "JACEK MA?LI?SKI" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "clio" <c...@p...onet.pl> napisał
> Moze znacie jakis godny polecenia gabinet, gdzie maja podejscie i
> odpowiednie metody? W Warszawie.

Witaj,

proponuję http://www.elefant.med.pl/podstrony/o_nas.html

moja córeczka 3,3 chodzi do pani dentystki - Marysi - z przyjemnością...

powodzenia,

Maślaki

ksiazki dla rodziców:)
Badanie na temat wpływu reklamy na dzieci
Urodziny 8 latka Wawa
zjedzony listek fikusa
Ryba maślana - uwaga na nią