ubiór

1. Data: 2003-04-24 12:30:08

Temat: ubiór
Od: "Dana" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy sposób ubierania się, kolory ubioru, makijaż, sposób noszenia fryzury
świadczy o czymś? Czy możemy powiedzieć coś o tej osobie, o jej charakterze,
jej sposobie bycia, jej upodobaniach, itd? Proszę o opinie.

1. Data: 2003-04-24 12:37:48

Temat: Re: ubiór
Od: "yarpeen" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dana <z...@o...pl> napisał(a):

> Czy sposób ubierania się, kolory ubioru, makijaż, sposób noszenia fryzury
> świadczy o czymś? Czy możemy powiedzieć coś o tej osobie, o jej charakterze,
> jej sposobie bycia, jej upodobaniach, itd? Proszę o opinie.

LUDZIE!!!!!!!!!!!!!!!!1
a jak splunę to też coś znaczy???????nie przesadzajcie!!!

1. Data: 2003-04-24 12:42:33

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

yarpeen <r...@N...gazeta.pl>

> LUDZIE!!!!!!!!!!!!!!!!1
> a jak splunę to też coś znaczy???????nie przesadzajcie!!!

CZŁOWIEKU!!!!!!!!!!!!!!!!!
zależy gdzie spluniesz i co to splunięcie będzie oznaczało (jeśli
cokolwiek), lecz nieoznaczanie nic, też może coś oznaczać

p.

1. Data: 2003-04-24 12:45:11

Od: "yarpeen" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> zależy gdzie spluniesz i co to splunięcie będzie oznaczało (jeśli
> cokolwiek), lecz nieoznaczanie nic, też może coś oznaczać

no właśnie... a biorąc pod uwagę krzywe maksymalne i wahania drożdży podczas
procesu destylacji należy stwierdzić że w tak pięknych okolicznościach
przyrody-jest po prostu wiosna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2003-04-24 12:51:07

Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

yarpeen:

> a jak splunę to też coś znaczy???????nie przesadzajcie!!!

tak. to moze byc objaw chamstwa.

--
Marsel

1. Data: 2003-04-24 13:02:23

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy sposób ubierania się, kolory ubioru, makijaż, sposób noszenia fryzury
> świadczy o czymś?

To zalezy od ceny ubioru (albo ktos jest bogaty, albo nie, albo nie chce
uchodzic za bogatego), kosmetykow itd. Irokez swiadczy o jego nosicielu. Tak
samo czapka z daszkiem i spodnie z krokiem w kolanach.

>Czy możemy powiedzieć coś o tej osobie, o jej charakterze,
> jej sposobie bycia, jej upodobaniach, itd? Proszę o opinie.

O charakterze raczej nie, ale o jej sposobie bycia raczej tak; np. o jej
braku gustu, trzymaniu sie mody czy wprost przeciwnie- o luznym podejsciu do
ubierania sie i (byc moze) innych norm spolecznych. Ubior w przypadku
subkultur moze spelniac role identyfikacyjna.

1. Data: 2003-04-24 13:17:03

Od: "Silvio_Manuel" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dana" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
charakterze,
> jej sposobie bycia, jej upodobaniach, itd? Proszę o opinie.

Powiem tylko, że pozory często mylą.

1. Data: 2003-04-24 13:54:02

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

charakterze,
> jej sposobie bycia, jej upodobaniach, itd? Proszę o opinie.

Prawdopodobnie sposób noszenia się mówi coś o nas, podobnie jak mowa ciała,
sposób wypowiadania się itd. Ostatnio czytałam wywiad z psychologiem
Dariuszem Tarczyńskim, który zajmuje się analizowaniem ludzi na postawie
ubrania. Twierdzi, że np. ubranie obcisłe oznacza potrzebę akceptacji,
ubranie cebulowe świadczy o introwertyźmie, i takie tam.
Pozdrówki :-)
Elle.

1. Data: 2003-04-24 16:27:49

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elle" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> ubrania. Twierdzi, że np. ubranie obcisłe oznacza potrzebę akceptacji,
> ubranie cebulowe świadczy o introwertyźmie, i takie tam.

Ja lubie obcisle ubrania ;-)))
Pozdrowka
Ula
www.ulast.prv.pl

1. Data: 2003-04-24 17:05:08

Od: "[nobody]" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
charakterze,
> jej sposobie bycia, jej upodobaniach, itd? Proszę o opinie.

Tak, bardzo dużo można wywnioskować po sposobie ubierania się (fryzura i
makijarz również coś znaczą). Sporo informacji na ten temat znajdziesz w
internecie.

Pomozcie ;)
jedyny prawdziwy test
Dlaczego lubimy wracać w strony które znamy
Jean Baptiste Delacour "Charaktery. Jak poznać czło
MECHANIZMY OBRONNE CZŁOWIEKA