ucho:)

1. Data: 2002-08-18 11:20:38

Temat: ucho:)
Od: "Fiorek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od paru dni zauwazylem, ze z ucha tak jakby mi szkodzi skora. Nie zebym sie
opalal czy cos, tak po prostu schodzi skora i troche piecze. Dokladnie
mowiac to jest ta "poduszeczka" gdzie sa kolczyki tylko, ze skora schodzi z
tylu tych poduszek. Nigdy nie przebijalem ucha ani nic z nie nie
ekesperymentowalem. Wieci co moze byc przyczyna i co mam zrobic, bo zaczyna
mnie to troche denerwowac. z gory dzieki za odp.

--

Fiorek
F...@w...pl