uczulenie na ginekologow

1. Data: 2002-12-18 21:18:11

Temat: Re: Re:opowiesć o przemocy;)u laryngologa/dojasnienie
Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <atqnep$dpo$1@news.tpi.pl>,
szanowna kol. Mema pisze, ze:
<...>
> <ale jednak wytnę>
to tylko techniczny bardzo opis. trzebaby to zobaczyc. ;)

> chyba takie postepowanie, tj czytanie cudzej korespondencji,
> przegladanie jego rzeczy) nie jest jeszcze uznawane za naturalne i
> powszechnie uprawiane??

a jednak jest roznica. zasadnicza- twoj wspoludzial.

> A pewnie, trzeba się szanować :))

wzajemnie... wzajemnie! :)

--
Marsel

1. Data: 2002-12-18 21:25:48

Temat: Re: uczulenie na ginekologow
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"paola" news:atog8o$co7$1@news.tpi.pl
> Proponuje wiec akcje na rzecz likwidacji formalizmu i nieznosnych netykiet.

Proponuję likwidować takie osoby jak TY.
Nie umiesz nawet wyciąć śmieci jak odpowiadasz.

1. Data: 2002-12-19 05:10:38

Temat: Re: uczulenie/przyczynek do cięcia cytatów
Od: Mema <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 17 Dec 2002 23:44:06 +0100 user Andrzej Litewka napisał(a) newsa
<a...@a...krakow> a ja na to:

> "paola" news:ato8pa$qv7$1@news.tpi.pl
>
> [CIACH]
>
> Mi się robi niedobrze na widok odpowiedzi nagannie nad zamiast POD i brakiem
> cięcia CYTATÓW !!!
mnie również. i szczerze mówiąc, kiedy wiedzę taki post, moja chęć
przeczytania go spada o 50%, bo mi się nie chce przewijać i szukać.
Chęć przeczytania długiego posta, nieprzeplatanego cytatami spada o 80%
Uważam cos takiego nie tylko za uchybienie netykiecie, ale także brak
szacunku dla czytelnika
do bólu szczera

mema

1. Data: 2002-12-21 22:35:26

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mema" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chęć przeczytania długiego posta, nieprzeplatanego cytatami spada o 80%
> Uważam cos takiego nie tylko za uchybienie netykiecie, ale także brak

Uczulenie na litewską krew?

:-))
A ból okołoporodowy? Hę?
:-))
ett

1. Data: 2002-12-26 07:59:03

Od: Mema <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 21 Dec 2002 23:35:26 +0100 user eTaTa napisał(a) newsa
<au2r3m$rsk$1@news.onet.pl> a ja na to:

> Użytkownik "Mema" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> :-))
> A ból okołoporodowy? Hę?
a odCIĘCIE pepowiny? Hę?
;)

mema

okladka "wprost".... zgarsza, obrzydza czy jest obojetna???
Problem
czy to możliwe ?
zycie...
Jak to przerwa??