udane polowanie

1. Data: 2003-02-21 11:59:44

Temat: udane polowanie
Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nareszcie!!!!
Upolowałam podkład Mariza :-))))))))))))))))
Mam jedno pytanie - kupiłam pielęgnacyjny fluid z naturalnymi pigmentami
(działa ochronnie i nawilżająco). Pytałam czy jest podkład Marizy matujący.
Pani była niedoinformowana i nic nie umiała powiedzieć. Może Wy wiecie???
Tyle się naczytałam o tym podkładzie, że aż się boję wypróbować bo może się
okazać nieodpowiedni do mojej tłustej cery.....
Ale nawet jeśli tak się stanie to kupię podkład Bielendy - widziałam różne
rodzaje - matujący też był!! 2zł droższe, ale i tak to są jakieś ceny z
kosmosu!!!!4 i 6 zł za podkład!!! szok!!!!
Jeśli jest ktoś z Częstochowy i poszukuje tych podkładów to krzyczcie!!
powiem gdzie kupiłam.
przepełniona nadzieją
@gi

1. Data: 2003-02-21 12:12:43

Temat: Re: udane polowanie
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@gi" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nareszcie!!!!
> Upolowałam podkład Mariza :-))))))))))))))))

Gratuluje:)
Coz za dzika radosc:)

> [...]
matujący.
> Pani była niedoinformowana i nic nie umiała powiedzieć. Może Wy

Jest matujacy podklad beztluszczowy, w takich malych, granatowych
tubkach.
Ja go uwielbiam, chociaz matuje tak sobie
Wyglada tak:
http://www.mariza.com.pl/DK_fluid_mat.html

Napisz, jak sie sprawuje ten Twoj:)

Kaska

1. Data: 2003-02-21 12:29:06

Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> Jest matujacy podklad beztluszczowy, w takich malych, granatowych
> tubkach.
> Ja go uwielbiam, chociaz matuje tak sobie
> [...]
dzięki za link.....szkoda, że nie wyśledziłam tego matującego....boję się,
że ten nie będzie dobry dla mnie.Zobaczymy - oczywiscie opiszę
wrażenia:-))))

film 'Fortepian'
Re: [prawie OT] Kupilam Claudie i nerwy mi puscily...
Tipsy?
Re: Nowa - z pewna doza niesmialosci
Re: cienie do powiek