układanie a przetłuszczanie włosów

1. Data: 2003-09-09 14:51:02

Temat: układanie a przetłuszczanie włosów
Od: "misiaola" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Panie!

a co proponujecie do układania włosów przetłuszczających?
(włosy mam delikatne, farbowane, myte codziennie)

proszę o propozycje!

misiaola

1. Data: 2003-09-09 14:52:32

Temat: Re: układanie a przetłuszczanie włosów
Od: "Mania" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiaola" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Drogie Panie!
>
> a co proponujecie do układania włosów przetłuszczających?
> (włosy mam delikatne, farbowane, myte codziennie)
>
> proszę o propozycje!
>
> misiaola

siemie lniane (wiem wiem powtarzam sie ) ale byl tu ten temat wyprobowalam i
jestem zachwycona i wlody moge myc co 2 dzien bo sie tak nie przetluszczaja
;))

Mania
Wawa-Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2003-09-10 20:53:14

Od: "Agatka" <n...@S...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drogie Panie!
>
> a co proponujecie do układania włosów przetłuszczających?
> (włosy mam delikatne, farbowane, myte codziennie)

Witam!
Myje codziennie, przetluszczaja sie jak szalone (problemy zdorwotne);
ukladam pianka Fructis Volume Max, jest bardzo dobra (a wyprobowalam juz
chyba wszystkie dostepne na rynku).
Pozdrawiam serdecznie,
Agatka

jaki krem?