unikanie aresztu?

1. Data: 2001-03-21 18:46:18

Temat: Re: unikanie aresztu?
Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
news:99892f$btp$3@sunsite.icm.edu.pl...
> Pociesza mnie fakt,ze pomimo doszukiwania sie w przestepcach chorob
> psychicznych ,aby im zmniejszyc wyrok, to i tak trafiaja za kratki na 3
> miechy-tzw.areszt tymczasowy a tam w przypadku np.dzieciobujcow,(co mnie
> najbardziej bulwersuje)trafi ich zasluzona kara wymierzona przez
> wiezniow.Tak jak to sie ma obecnie z dwoma gosciami co utopili
Michalka.Wiem
> na 100%,ze marnie wygladaja.Moze nie powinno mnie to cieszyc,ale mysle ze
> zasluga naszego popapranego prawa.Magda.

Uważasz, że więźniowie dokonujący samosądów na zabójcach Michałka są czymś
lepszym niż ci dwaj zabójcy? Moim zdaniem, są w sensie etycznym równie
ohydni.
Dorrit

1. Data: 2001-03-24 19:30:55

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Uważasz, że więźniowie dokonujący samosądów na zabójcach Michałka są czymś
>lepszym niż ci dwaj zabójcy? Moim zdaniem, są w sensie etycznym równie
>ohydni.
>Dorrit

Pociesz mnie to ze JAKAS kara ich dosiegnela.Chociaz taka.Magda

1. Data: 2001-03-24 21:06:40

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorrit wrote:

> Uważasz, że więźniowie dokonujący samosądów na zabójcach Michałka są czymś
> lepszym niż ci dwaj zabójcy? Moim zdaniem, są w sensie etycznym równie
> ohydni.

Moze i sa ohydni ale swiadomosc, ze wiezienie nie jest domem
wypoczynkowym i ze tam mozna dostac jeszcze dodatkowa kare od wiezniow,
chyba dziala uspokajajaco na niektorych.

To tak jak w kawale (jak dla mnie przypowiastce) o zniechecaniu do
narkotykow :

Policja zlapala dwoch dealerow - zaproponowano im uklad - maja w ciagu
trzech dni zniechecic swoich klientow do narkotykow to dostana
zlagodzenie kary.

Po trzech dniach .....

Drugi mowi - ja zniechecilem 170 osob - pokazalem im jak bedzie wygladal
ich odbyt po wiezieniu - i tu pokazuje dawna dwudziestozlotowke (wieksza
od dzisiejszej 5)

Flyer
--
Zwyczajny szary obywatel :)

1. Data: 2001-03-26 14:26:36

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer napisał(a) w wiadomości: <3...@p...onet.pl>...

>Moze i sa ohydni ale swiadomosc, ze wiezienie nie jest domem
>wypoczynkowym i ze tam mozna dostac jeszcze dodatkowa kare od wiezniow,
>chyba dziala uspokajajaco na niektorych.

Tak , np. na mnie.Magda.

1. Data: 2001-03-28 19:24:05

Od: "Kain" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...) swiadomosc, ze wiezienie nie jest domem
> Tak , np. na mnie.Magda.

Taki styl myslenia to dla mnie jakis dramat :-(. Przeciez to zalosne -
wiezienie powinno byc miejscem resocjalizacji, a nie samosadow!
Odosobnienie nie powinno byc tylko postrzegane jako zemsta spoleczenstwa na
tych, ktorzy lamia jego prawa. Dzieki takiemu stylowi myslenia wiezien
ktory popelnil morderstwo, kradziez, wymuszenie czuje sie lepszym i do tego
aprobowanym! I jak ma zmienic swoj styl myslenia. Toz to jakas paranoja.
Nie badz slepa, facet ktory przybija gwozdziami do drzwi swoja zone nie
jest lepszy! Nie wmawiaj mu ze jest zajebiscie wartosciowym czlowiekiem bo
gwalci i bije wspolwieznia ktoremu Ty chcialabys nakopac!

Kain

1. Data: 2001-04-01 18:02:33

Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kain" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Taki styl myslenia to dla mnie jakis dramat :-(. Przeciez to zalosne -
> wiezienie powinno byc miejscem resocjalizacji, a nie samosadow!

Słusznie! Sama bym tego lepiej nie ujęła. Z drobna poprawką: polskie
więzienia nie są i bardzo długo jeszcze nie będą instytucjami
resocjalizującymi przestępców. Są wyłącznie miejscami odosobnienia ze
specyficzną, głęboko deprawacyjną subkulturą.
Dorrit

1. Data: 2001-04-03 19:03:06

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z drobna poprawką: polskie
>więzienia nie są i bardzo długo jeszcze nie będą instytucjami
>resocjalizującymi przestępców. Są wyłącznie miejscami odosobnienia ze
>specyficzną, głęboko deprawacyjną subkulturą.
>Dorrit

tutaj,musze sie z Toba zgodzic.Magda

1. Data: 2001-04-03 19:03:09

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Taki styl myslenia to dla mnie jakis dramat :-(. Przeciez to zalosne -
>wiezienie powinno byc miejscem resocjalizacji

No tak,powinno byc,ale nie jest.Magda.

1. Data: 2001-04-04 06:00:59

Od: "Andrzej" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z drobna poprawką: polskie

cóż, rzeczywiście w więzieniu prawie każdy wychowawca się roześmieje słysząc
słowo resocjalizacja (sprawdzałem empirycznie), są jednak chlubne wyjątki
(również empiria) - ludzie którym się chce i którzy coś rzeczywiście robią.
jeżeli zaś chodzi o subkulturę, to ta umiera. jeżeli gdzieś się jeszcze
ostała, to wśród nieletnich, natomiast zk się skomercjalizowały i nie liczy
się już za co i ile siedzisz, tylko to, ile masz kasy. to zresztą jest chyba
bardziej brutalne i szkodliwe od starej subkultury.

--
Pozdrv!
Andrzej

1. Data: 2001-04-06 17:40:31

Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak,powinno byc,ale nie jest.Magda.

I to z wielu względów. Pomijając już brak pieniędzy, te szczytne hasełka są
pod względem naukowym mocno kontrowersyjne. Bowiem zdecydowana większość
przestępców jest niepodatna na oddziaływania resocjalizacyjne. Doniesienia
psychologów odnośnie psychoterapii bądź resocjalizacji socjopatów są
miażdżąco negatywne. Wogóle, jest sprawą dyskusyjną, czy dorosłego
człowieka można jeszcze wychować. Ja uważam, że bandytów, złodziei i
morderców powinno się eliminować ze społeczeństwa i to skutecznie.
Dorrit

kolekcjonerzy
> Kto falszuje historie?
wyprostowane zwoje mozgowe