uprawa lawendy

1. Data: 2003-11-01 12:08:04

Temat: uprawa lawendy
Od: "K090" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za lamerskie pytanie, ale nie mogłem nigdzie znaleźć na nie
odpowiedzi.
Jak pielęgnować lawendę: czy, kiedy i na jaką wysokość ją przycinać, jaką
lubi ziemię itp.
Niby taka popoularna reślina, a ciężko coś w Internecie znaleźć o jej
uprawie.

Dzięki za pomoc.

2. Data: 2003-11-01 13:15:41

Temat: Odp: uprawa lawendy
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik K090 <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bo07mu$lmp$...@n...onet.pl...
> [...]
> lubi ziemię itp.
> Niby taka popoularna reślina, a ciężko coś w Internecie znaleźć o jej

W archiwach grupy znajdziesz duuużo wiadomosci i lawendzie :)
--
Pozdrawiam, Kaśka

3. Data: 2003-11-01 15:30:35

Temat: Re: uprawa lawendy
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lubi ziemię itp.
> Niby taka popoularna reślina, a ciężko coś w Internecie znaleźć o jej
:)
wpisz tez w wyszukiwarce "lawendowe strony"
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--