urlop dziekanski, umowa zlecanie a ZUS

1. Data: 2003-03-07 00:31:19

Temat: urlop dziekanski, umowa zlecanie a ZUS
Od: "Rafal..." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych :)
Sytauacja jest taka, że obecnie jestem studentem i pracuję na umowy
zlecenie, toteż z tego tytułu mój pracodawca nie płaci składek do
ZUS-u, chcę wziąść urlop dziekański nie zdrowotny, czy wtedy (ja dalej
mając prawa studenckie) pracodawca nadal będzie mógł nie płacic tych
składek ?? Serdecznie dziękuje za odpowiedzi :)

PS. FUT na p.s.e.szkola
--
Pozdrawiam :-)
Rafał

2. Data: 2003-03-07 07:38:55

Temat: Re: urlop dziekanski, umowa zlecanie a ZUS
Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal..." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mając prawa studenckie) pracodawca nadal będzie mógł nie płacic tych
> składek ?? Serdecznie dziękuje za odpowiedzi :)

A jak bierzesz dziekanke to skreslaja cie z listy studentow ?

Free Support, All OSes, All Applications
tanie kierunki zaoczne w poznanniu
Tematy szkolnych konkursów przedmiotowych.
co po licencjacie
Czy nauczyciele to terroryści ?