urlop i pobyt w szpitalu

1. Data: 2006-10-15 10:23:28

Temat: urlop i pobyt w szpitalu
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

witam.

jestem po 130 dniach choroby - za ten czas mialem wyplacane chorobowe.
do 182 dni pozostalo niewiele.
w tej chwili pracuje (od 2 tygodni) , ale nie minelo ustawowe 61 dni
azebym mogl znowu nabyc prawo do nowego (6 miesiecznego) zasilku
chorobowego. prawdopodobnie bede musial jeszcze isc do szpitala na dosc
dlugi okres. czy aby uzyskac prawo do nowego zasilku chorobowego moge
wziasc caly swoj urlop w ilosci 70 dni na ten okres pobytu w szpitalu?
- tak aby przerwa w chorobie wynosila wiecej niz 61 dni.
mysle sobie, ze nawet gdybym dostal zwolnienie ze szpitala to po prostu
nie zanosilbym go do kadr. a na czas pobytu w szpitalu wzialbym urlop.
pytanie tlko czy tak mozna. czy szpital nie przesyla do zusu
informacji, ze lezalem w szpitalu.

dziekuje.

2. Data: 2006-10-15 12:12:26

Temat: Re: urlop i pobyt w szpitalu
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie zanosilbym go do kadr. a na czas pobytu w szpitalu wzialbym urlop.
> pytanie tlko czy tak mozna. czy szpital nie przesyla do zusu

po 120 dniach choroby dostalem z pracy wniosek o swiadczenie
rehabilitacyjnje. podobno taki wniosek sklada sie 6 tygodnie przed
koncem terminu swiadczenia chorobowego. nie skladalem takiego wniosku,
bo zosatlem wypisany ze szpitala z informacja "zdrowy" i wrocilem do
pracy.
popracowalem 3 tygodnie i znowu sie zaczelo.
teraz czeka mnie prawdopodobnie zabieg operacyjny i znowu musze wrocic
do szpitala. na zlozenie wniosku jest za pozno, bo zostalo 3-4 tygodnie
do konca swiadczenia chorobowego.
podobno azeby uzyskac znowu prawo do swiadczenia chorobowego nalezy
przepracowac conajmniej 61 dni. mnie urlopu wystarczylo by nawet na
wiecej, a urlop wlicza sie w dni pracujace. natomiast koliduje mi tutaj
ten pobyt w szpitalu. nie wiadomo jak dlugo tam bede - moze sie
zdarzyc, ze leczenie bedzie bardzo dlugie i nie wiadomo jak sie
zakonczy.
tak wiec czy jest mozliwe, zebym teraz mogl wykorzystac te 70 dni
urlopu i podczas tego urlopu byc w szpitalu?

dziekuje.

3. Data: 2006-10-15 12:12:42

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]

tak wiec czy jest mozliwe, zebym teraz mogl wykorzystac te 70 dni
urlopu i podczas tego urlopu byc w szpitalu?

Wstrzyknalem sobie trociny
jak przygotowac dziecko do badania MRI
Nadmiar mleka a układ moczowy
Naturalne sposoby udrożnienia zatok. Znacie?
anemia