urodzinowy grill

1. Data: 2004-07-08 11:16:18

Temat: urodzinowy grill
Od: "Agusia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawiązując do prośby m. dwa posty niżej...
W sobotę mam urodziny no i z tego powodu planuję małego grilla. Mam prośbę
(chociaż wiem, że te prośby pojawiają się dość często - sorry!) może zna
ktoś jakieś przepisy na fajną i smaczną sałatkę lub surowkę do mięska z
grilla.
Dzięki
Aga
lat 26

1. Data: 2004-07-08 13:16:54

Temat: Re: urodzinowy grill
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agusia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (chociaż wiem, że te prośby pojawiają się dość często - sorry!) może zna
> ktoś jakieś przepisy na fajną i smaczną sałatkę lub surowkę do mięska z

Najlepsza jest najprosztsza :)
Sałata kędzierzawa albo inna
pomidory
ogórki
trochę cebulki
czosnek
kulka mozarelli
zioła - bazylia musi być
oliwa z oliwek
sól
kapka soku z cytryny.
Pociąć warzywa, zetrzeć ząb czosnku, mozarellę w kosteczkę, posolić (przed
oliwieniem), pocytrynić, posypać bazylią , pomieszać, pooliwić, jeszcze raz
pomieszać - pyszna sałatka do grilla gotowa :)
Wszystkiego najlepszego :)

1. Data: 2004-07-08 13:37:51

Od: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (chociaż wiem, że te prośby pojawiają się dość często - sorry!) może zna
> ktoś jakieś przepisy na fajną i smaczną sałatkę lub surowkę do mięska z

Ziemniaki (najlepiej młode jak najmniejsze - nie trzeba kroić) gotowane w
mundurkach, ogórek świeży, jogurt (gęsty - dobra jest bakoma), dużo kopru
i/lub szczypioru (wg gustu). Pokrojone ziemniaki wymieszać z jogurtem i
koprem, doprawić do smaku solą i pieprzem (białym). Na 30 min. przed
podaniem dodać ogórki (wcześniej pokrojone i odsączone). Można wcisnąć
cytrynę lub zamiast pieprzu białego dodać cytrynowy.

Proste i smaczne :)
Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam
.Rafał

1. Data: 2004-07-12 07:27:25

Od: "Agusia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
raz
> pomieszać - pyszna sałatka do grilla gotowa :)

Sałatka bardzo smakowała moim imprezowiczom, Serdeczne dzięki.
Aga

Kto zna dobry przepis na konfitury z truskawek??
nowakuchnia MB
prośba o pomoc
ciasto naleśnikowe
bob na zimno