usnięcie migdałków...

1. Data: 2004-09-09 15:30:19

Temat: usnięcie migdałków...
Od: "Paweł" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Chyba mogę się jednak zapytać szanownych grupowiczów.
Otóż moja malutka siostra (ma 12 lat) ma problemy z migdałkami. lekarz w
Radomiu orzekł, że należy je usunąć. Nie ma jeszcze żadnego terminu zabiegu.
Ja mieszkam w Warszawie i chciałbym pomóc - zdobyć opinię jakiegoś "dobrego"
lekarza, czy zabieg jest konieczny, czy są jakieś inne metody wyleczenia, i
jeśli faktycznie zabieg jest potrzebny, chciałbym mieć pewność, że będzie
miała dobrą opiekę.
Nie miałem dotąd do czynienia z lekarzami ;) Zwracam się z pytaniem, gdzie
się udać najpierw?.. Może polecicie jaką dobrą klinikę/szpital/etc. ? O ile
wiem, najlepiej załatwiac takie sprawy prywatnie (ze względu na stan
publicznej służby zdrowia), ale moge się mylić, a mój znajomy bardzo chwalił
C.Z.D., gdzie leczyła się jego niedawno urodzona córeczka. Ale czy mogę
sobie tam od tak iść na badania z siostrą ?.. Czy trzeba jakieś
skierowania...?..

Dziękuje za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam,
Paweł

2. Data: 2004-09-09 19:02:10

Temat: Odp: usnięcie migdałków...
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł <n...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> [...]
> jeśli faktycznie zabieg jest potrzebny, chciałbym mieć pewność, że będzie

Usuwanie migdałków to zwykłe okaleczenie człowieka, a skutki tego wystąpią i
tak po jakimś czasie. Skoro są, to do czegoś służą. Jeśli są w złym stanie,
to należy usunąć przyczynę tego złego stanu, a nie migdałki. Parę razy o tym
było, więc polecam archiwum grupy.
Oczywiście są inne metody wyleczenia, ale wiążą się ze zmianą diety i
oczyszczeniem organizmu.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2004-09-09 20:43:53

Temat: Re: usnięcie migdałków...
Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
stanie,
> to należy usunąć przyczynę tego złego stanu, a nie migdałki.

Bzdury prawisz (jak zwykle?)

> Parę razy o tym
> było, więc polecam archiwum grupy.

Tylko szukajac w archiwum nalezy uwazac, gdyz poza kompetentnymi
odpowiedziami sa tez takie jak powyzej autorstwa znachorow co wszystko lecza
oczyszczaniem organizmu i innych takich...

> Oczywiście są inne metody wyleczenia, ale wiążą się ze zmianą diety i
> oczyszczeniem organizmu.

O wlasnie

Do Pawla:

Sa oczywiscie sytuacje w ktorych zabieg ten jest niezbedny, o koniecznosci
jego wykonania moze zdecydowac tylko lekarz ktory pacjentke badal. Jezeli
jednak sa watpliwosci mozna udac sie do innego lekarza. Jezeli wszyscy
jednak orzekna to samo nalezy zaufac chyba medycynie i na zabieg wyrazic
zgode.
Nie jestem z podanych okolic, wiec polecic zadnej jednostki nie moge
niestety.
Zdrowia zycze

Robert Milewski

4. Data: 2004-09-10 07:50:19

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert <r...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Bzdury prawisz (jak zwykle?)

Jasne, obetnij żonie głowę jak będzie miała migrenę. Obcinanie migdałków
jest w tym samym stylu.

> Tylko szukajac w archiwum nalezy uwazac, gdyz poza kompetentnymi
> odpowiedziami sa tez takie jak powyzej autorstwa znachorow co wszystko
lecza
> oczyszczaniem organizmu i innych takich...

Należy uważać, żeby nie dać się wciągnąć w wir brania lekarstw, które
usuwając chwilowo skutki, powodują powikłania w innych miejscach. Tak działa
przemysł farmaceutyczny i wolę znachora, który zna przyczyny choroby niż
lekarza, który leczy, ale nie wylecza.

5. Data: 2004-09-10 08:11:06

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, obetnij żonie głowę jak będzie miała migrenę. Obcinanie migdałków
> jest w tym samym stylu.

Bzdury bzdury bzdury
Tak mowiac ogolnie negujesz chirurgie, ale Twoj to problem
Nie szkodz tylko innym swoimi niezdrowymi pogladami

> [...]
działa
> przemysł farmaceutyczny i wolę znachora, który zna przyczyny choroby niż

Powodzenia.
Jednak wiekszosc spoleczenstwa woli wyksztalconych lekarzy niz znachorow.
Wyczuwam w Twoich slowach spiskowa teorie dziejow, moze wartoby porozmawiac
o tym przy najblizszej wizycie u znachora?
EOT

Pozdrawiam

Robert Milewski

6. Data: 2004-09-10 20:50:19

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert <r...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Bzdury bzdury bzdury

nie bzdury, nie bzdury, nie bzdury :)))

> Tak mowiac ogolnie negujesz chirurgie, ale Twoj to problem
> Nie szkodz tylko innym swoimi niezdrowymi pogladami

Nie chodzi o negowanie chirurgii, ale o pochopne wycinanie różnych
potrzebnych organów z organizmu, zupełnie niepotrzebnie, gdyż one same w
sobie nie są przyczyną dolegliwości, ale całkiem co innego. Zwykłe bzdurne
likwidowanie skutków zamiast przyczyn, co "nowoczesna" medycyna robi
nagminnie. Jest to spowodowane między innymi tym, że na poradzie jak
poprawić zdrowie niewiele da się zarobić, natomiast na takim zabiegu zarobek
jest dosyć wielostronny.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

[OT] czy jest grupa "zdrowie" ?..
metody nauki
Interpretacja wyniku rezonansu magnetycznego.
Usuwanie "zębów mądrości"
ciąża a antykoncepcja?