usunięcie macicy

1. Data: 2006-09-11 07:11:35

Temat: usunięcie macicy
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bede wdzieczny za jakies info/linki, szczerze mowiac bardziej niz
techniczna strona (medyczna) zabiegu bardziej interesuja mnie problemy,
na ktore sie natnie kobieta po takiej operacji, hormonalne problemy,
libido
--
careful with that axe Eugene!

2. Data: 2006-09-11 12:05:57

Temat: Re: usunięcie macicy
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

opisz dokładniej:
usunięcie całej macicy z szyjką, czy szyjka pozostaje, a co z jajnikami
Jacek

3. Data: 2006-09-11 12:26:50

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> opisz dokładniej:
> usunięcie całej macicy z szyjką, czy szyjka pozostaje, a co z jajnikami

szyjka i przydatki wg aktulanych wskazan pozostaja, ja sie juz troche,
moze nawet i wiecej poorientowalem i pytam majac na uwadze osobiste
kontakty z taki osobami, niekoniecznie doswiadczone bezposrednio tym
zabiegiem ale mogace wypowiedziec sie na temat z racji blizszych
kontaktow, czy to lekarz, rodzina itp., w sieci ciezko mi cos znalezc

--
careful with that axe Eugene!

4. Data: 2006-09-11 15:51:41

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie powinno byc żadnych problemów. Jeżeli osoba miewała zespół napięcia
przedmiesiąckowego, to teraz może on być mniej nasilony lub ustąpi.
Główny dyskomfort dotyczy sfery psychiki kobiety, która nie będzie mogła
mieć dzieci i tu może czuć się nieco okaleczona. Przy odpowiednim wsparciu
bliskich powinno być ok.
Jacek

5. Data: 2006-09-11 17:58:54

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> [...]
> mieć dzieci i tu może czuć się nieco okaleczona. Przy odpowiednim wsparciu

tez tak uwazam, mianowicie, ze rzecz rozbija sie o srodowisko i naciski
spoleczne w rozumieniu kobiecosci, jak sie dowiedzialem sa (a na pewno
jedna) kobiety, ktore odczuwaja to jako swego rodzaju ulge zwiazana z
menopauza czy wczesniej miesiaczkami

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

6. Data: 2006-09-11 18:10:25

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a środowisko musi wszystko wiedzieć?
Był zabieg, naprawiono, co trzeba i jest ok
Za dużo informacji posłuży "środowisku" tylko do robienia plotek
Jacek

7. Data: 2006-09-11 20:01:04

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> a środowisko musi wszystko wiedzieć?
> Był zabieg, naprawiono, co trzeba i jest ok
> Za dużo informacji posłuży "środowisku" tylko do robienia plotek

rzecz jasna, ale nie mowie o 'po' tylko o 'przed' co skutkuje wlasnie
'po', taka a nie inna jest rola kobiety w naszym spoleczesntwie (i nie
tylko naszym) i doprawdy trudno jest z tym zerwac nawet majac zdrowe
przekonania i swiadomosc

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

znowu o oczy
ZWOLNIENIE
niska odpronosc organizmu
Wysypka na brzuchu ....
czy istnieje pojecie "markery kardionekrotyczne" ?