usuwanie i wstawianie zębów pod narkozą ogólną

1. Data: 2004-03-28 18:11:00

Temat: usuwanie i wstawianie zębów pod narkozą ogólną
Od: "Marta" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o dokładną informację tzw. krok po kroku, ale bez przesady,
dotyczącą usuwania i wstawiania zębów pod narkozą.

Boję się panicznie wizyty u dentysty, dlatego chcę poddać się zabiegowi pod
narkozą.

Marta

2. Data: 2004-03-29 14:12:43

Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> dotyczącą usuwania i wstawiania zębów pod narkozą.
>
> Boję się panicznie wizyty u dentysty, dlatego chcę poddać się zabiegowi

Co masz na myśli przez wstawianie zębów? Implanty?

Na temat zabiegów pod narkozą nie raz były dyskusje na formum.dentonet.pl,
zachęcam do przejrzenia archiwum. Z jednej strony narkoza zawsze jest
nieco ryzykowna, z drugiej strony jest to usługa świadczona przez coraz
większą
liczbę gabinetów. Tyle że jest to raczej droga impreza.

Aaa... nie masz przypadkiem na myśli Suchej Beskidzkiej? Na ten temat
też był wątek na wspomnianym przeze mnie forum. Lepiej przeczytaj
tamten wątek i się dooobrze zastanów...

Pozdrawiam,
Artur

Dawkowanie atropiny?