uszkodzenie łąkotki

1. Data: 2002-04-06 19:45:26

Temat: uszkodzenie łąkotki
Od: "Janek P." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W czasie jazdy na snowboardzie dorobiłem się w.w. Lekarz po oględzinach
stwierdził, że nie jest w stanie nic pomóc, otrzymałem żel Traumon do
smarowania, mam oszczędzać kolano i ma się samo zagoić.Minęły dwa tygodnie i
nie ma żadnej poprawy. Zaczynam się niepokoić.Może ktoś miał podobną
przypadłość i poradzi co robić.Czekać dalej? Jestem z okolic Warszawy. Janek

2. Data: 2002-04-06 19:54:02

Temat: Re: uszkodzenie łąkotki
Od: Krzysztof Parzyszek <h...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 6 Apr 2002 21:45:26 +0200, Janek P. wrote:

> Może ktoś miał podobną przypadłość i poradzi co robić.

Ja mialem podobna przypadlosc, przy czym w moim przypadku lekarz
zalecil artroskopie. Moja sugestia jest taka, zeby ponownie
udac sie do lekarza i powiedziec o braku poprawy.

Dodam, ze po operacji przez jakis czas kolano bylo sztywne (tzn.
nie dalo sie zgiac do konca), ale z czasem te objawy ustapily.

--
<>> h...@i...com <Krzysztof Parzyszek> Visit http://google.com
<<> (E)-N-[(4-Hydroxy-3-methoxyphenyl)methyl]-8-methyl-6

3. Data: 2002-04-08 04:44:40

Od: "PPP" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam peknieta i oprocz serii zastrzykow, ktore pomogly na jakies 2
miesiace nic sie z tym nie zrobi, bo lakotka sie nie regeneruje:( Pojedz do
COMS'u maja tam chyba najlepszych lekarzy w wawie zajmujacych sie takimi
rzeczami, do tego mialem krioterapie, pole magnetyczne i to troszke pomoglo,
ale kolano wciaz pobolewa:(

Pozdro

zawal i ruch
leki