uwaga nowe wirusy!!!

1. Data: 2000-05-24 20:58:01

Temat: uwaga nowe wirusy!!!
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

to wprawdzie nie ja ale z innej grupy! Jak ktoś coś wie proszę o komentarz.
pozdr Jerzy.
PS
podaję tylko dlatego, że wirus pozyskany od Basi [to nie jej wina] mimo
kwarantanny uaktywnił się w pewnym momencie. Na szczęście zauwazyłem ten
moment i zresetowałem komp. ale to niewiele dało, więc go wyłączyłem.
Włączony na nowo startował w trybie awaryjnym.
Wyłączyłem ponownie. Nastepnie wszedł OK ale uruchomiłem od razu NORTONA z
uaktualnieniami! Dziwne, że wirus poddany kwarantannie a następnie usunięty
jeszcze zadziałał! Uważajcie na nie. Może to być i prawdą to co poniżej.

2. Data: 2000-05-25 08:26:42

Temat: off-topic Re: uwaga nowe wirusy!!!
Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co miesiac na swiecie postaje KILKASET nowych wirusow (BTW: to o czym ponizej to
kon trojanski). O ile wirusa napisac jest latwo, o tyle konia trojanskiego moze
napisac srednio rozwiniety dziesieciolatek. Dlatego tez zamieszczanie podobnych
listow pozbawione jest sensu. Trzeba przestrzegac zasady: nie odpalac
niesprwdzonych rzeczy na wlasnym komputerze.... BTW: screensaver to zwykly
program, mozna go napisac dowolnym narzedziem programistycznym (Delphi, visual
Basci, Visual C++ itp) a co robi oprocvz wyswitlania obrazka to kwestia inwencji
autora.

EOT bo NTG

Pozdrowienia
Maciej

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

3. Data: 2000-05-25 16:20:24

Temat: Re: uwaga nowe wirusy!!!
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> to wprawdzie nie ja ale z innej grupy! Jak ktoś coś wie proszę o komentarz.

{...}
Z tytm, ze wejscie na strone powoduje znisczenie zawartosci dysku, to lekka
przesada. Wejscie na strone i zaakceptowanie cookies, ktore z niej leca na nasz
twardziel - to juz moze predzej. Ale jesli ktos sobie ustawia autoakceptacje
cookies (z powodu oszczednosi reki i myszy), sam sie prosi o guza. tak wiec nie
widze powodu, zeby siac panike. Znacznie gorsze sa syfki, kotre siedza sobie w
jakiejs sieci lokalnej i sie panosza po kolejnych kompach - wtedy mozna
siemartwic, zwlaszcza jezeli jest koniecznosc czestego wymieniania z innymi
wynikow swojej pracy (niewazne, czy bedzie to word document czy cos innego). A
takie z sieci...hmmm....zdrowy rozsadek pozwala na unikniecie przykrych
niespodzianek (np. nie przyjmowanie zadnych programow, zalacznikow od osob nawet
dobrze nam znanych, jesli nie ma mozliwosci przeskanowania ich przed zapisaniem
na twardzielu).
To tyle, pewnie nie wszystko i pewnie nie tak swiatle, jak by mzona, ale....tak
jak z wlasnego doswiadczenia wiem. Na razie - odpukac w puste niemalowane (pukam
sie w czolko) nicx mi sie dzieki temu nie przytrafilo.

Pozdrawiam,
gasienica.

Szukam informacji o sośnie
Znów identyfikacja