uwaga: reklama

1. Data: 2000-03-10 08:33:00

Temat: uwaga: reklama
Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

1)wlasnie dostalem katalogi ze szkolek p.bartnika. kupowalem tam rosliny
swego czasu (pewnikiem i niektorzy z was tez). firma przezywala okres
wzlotow i upadkow, ale zawsze byla solidna i tania. aktualny katalog
"bylin, traw i ziol" , ale tez "drzew i krzewow" wskazuje, ze teraz trwa
okres prosperity: w pierwszym katalogu od groma ciekawych roslin w
wielkiej roznorodnosci odmian, a i w drugim jest troche ladnych iglakow
nawet dla koneserow (ze wymienie sosne bosniacka,himalajska, austriacja;
mamutowiec,swierk sitkajski i serbski; itd; niestety nie ma jodly
nikko). dla zainteresowanych adres:
szkolki drzew, krzewow, bylin, etc
aleksander bartnik & syn
al niepodleglosci 31 m 21
23-210 krasnik

2)dla bardziej wybrednych drugi adres:
g.j. skolarczyk
ul. swierczewskiego 4c/4 (no tak napisane
panie marianie k.-
swierczewskiego)
47-420 kuźnia raciborska
tel(032 419-24-31)
tu roslin mniej ale spotyka sie rarytasy i ceny bardzo umiarkowane;
mankament: facet moglby lepiej opakowywac wysylane rosliny.
pozdrawiam
j.t.
ps: nie jestem szwagrem, ani pociotkiem bartnika i skolarczyka.

1. Data: 2000-03-10 09:30:53

Temat: Re: uwaga: reklama
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Turulski wrote:
> [...]
> tu roslin mniej ale spotyka sie rarytasy i ceny bardzo umiarkowane;
> mankament: facet moglby lepiej opakowywac wysylane rosliny.

Dzieki! To calkiem niedaleko, wiec mi nie bedzie musial pakowac :-)
Sprawdze co ma i po ile.

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba

1. Data: 2000-03-10 12:18:49

Temat: Odp: uwaga: reklama
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...

Czy to ten facet, który zamiast nazw botanicznych posługuje się chwytliwymi
nazwami reklamowymi w stylu "lilia Inków" albo "kwiat templariuszy"?
Basia.

1. Data: 2000-03-10 20:26:37

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chyba nie tylko on, w katalogu STARKLA mozna znalezc "meksykanski wiatr,
szafirowa burze, lilie Masajow, jest tez i lilia Inkow i lilia
templariuszy".
Pozdrawiam serdecznie Wiesia Karpowicz

1. Data: 2000-03-11 00:42:11

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>1)wlasnie dostalem katalogi ze szkolek p.bartnika. kupowalem tam
rosliny>swego czasu (pewnikiem i niektorzy z was tez). firma przezywala
okres>wzlotow i upadkow,

Byłem u Bartników jesienią (jak co roku - mam rodzinkę w pobliżu) - nic nie
zapowiadało wzlotu.
?

To nie jest antyreklama.
p...@r...pl

1. Data: 2000-03-11 00:49:26

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Sprawdze co ma i po ile.

Gdybyś rzucił to na grupę, to byłaby to oferta, a nie reklama i wszyscy by
się cieszyli.

Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-03-15 08:18:32

Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:

> Czy to ten facet, który zamiast nazw botanicznych posługuje się chwytliwymi
> nazwami reklamowymi w stylu "lilia Inków" albo "kwiat templariuszy"?

przepraszam, ze dopiero teraz odpowiadam.
poniewaz mam przy sobie jego oferte to moge ci powiedziec, ze nie.
istotnie ma alstromerie (to to bodaj, jest nazywane lilia inkow?)i
nazywa ja alstromeria ogrodowa. zdarzaja sie w jego ofercie bledy, ale
to pewnie dlatego, ze facet sam nie pisal oferty tylko zlecil komus nie
obeznanemu z ogrodami (i w ten sposob wyszla trawa bambusowa).
z nazwa lilia inkow czy kwiat templariuszy- jesli sie nie myle-
spotkalem sie w kolorowych katalogach firm zagranicznych typu starkl lub
cos podobnego.
pozdrawiam
j.t.

1. Data: 2000-03-15 08:44:07

Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> Byłem u Bartników jesienią (jak co roku - mam rodzinkę w pobliżu) - nic nie
> zapowiadało wzlotu.
> ?

z drzew istotnie nie maja wiele nowego (jalowce i tuje bez zmiany od b.
dlugiego okresy czsu), ale gdzie znajdziesz swierk sitkajski, serbski,
czy sosne bosniacka (karlowa) za 7 zl?
natomisast jest cala fura bylin, szczegolnie mnie poraza ilosc odmian
danego gatunku np jak pelnokwiatowa malwa to 8 kolorow, orlik to 10
odmian itp. i to po 1.5-2 zl. czy ktos sprzedaje tanie taka
roznorodnosc?
pozdrawiam
j.t.

1. Data: 2000-03-15 09:14:29

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>danego gatunku np jak pelnokwiatowa malwa to 8 kolorow, orlik to 10
>odmian itp. i to po 1.5-2 zl. czy ktos sprzedaje tanie taka

No zaczyna byc interesujaco.

Gdzie to jest?
Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-15 11:24:53

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...uwb.edu.pl...

> [...]
> danego gatunku np jak pelnokwiatowa malwa to 8 kolorow, orlik to 10
> odmian itp. i to po 1.5-2 zl. czy ktos sprzedaje tanie taka

Firmy nasienne, w takich małych kolorowych torebeczkach :)))

Pozdrawiam, Basia.

szpinak jagodowy
Reklama Osmocote ;-)
Przedwiośnie