uzadlenie osy (prosba o porade)

następny post »
From: "OlegB" <b...@f...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: uzadlenie osy (prosba o porade)
Date: Thu, 2 Aug 2001 11:08:00 +0200

Trzy dni temu osa uzadlila moja zone w gorna warge. Urzadlenie spowodowalo
silny obrzek twarzy. Od wczoraj lezy w szpitalu, gdzie dostaje dozylnie
sterydy, ale obrzek nie spada. Poniewaz sterydy maja bardzo niekorzystny
ogolny wplyw na organizm, zastanawiam sie czy napewno musie je dostawac
skoro opuchlizna i tak nie schodzi. Czy ktos mogly cos mi poradzic w tej
sprawie. Zona na pewno nie jest uczulona na takie uzadlenia, poniewarz juz
wczesniej byla uzadlona przez osy (w reke) nie miala powaznych obrzekow.
Nie ma tez temperatury i czuje sie raczej dobrze. Ale bardzo martwi mnie to,
ze ten obrzek jest nie chce znikac. Bedze wdzieczny za jakiekolwiek porady.

ob