uzywana kosiarka spalinowa

1. Data: 2003-06-11 16:15:47

Temat: uzywana kosiarka spalinowa
Od: "Piotr Czarnecki" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie może wiecie gdzie można kupić używaną kosiarkę spalinową może
gdzieś sa giełdy, słyszałem, że ciągną takie używańce z Niemiec a może ktoś
z was ma taką do sprzedania

pozdrawiam
p.c.

2. Data: 2003-06-11 20:30:54

Temat: Re: uzywana kosiarka spalinowa
Od: "RAF" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Czarnecki" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
może
> gdzieś sa giełdy, słyszałem, że ciągną takie używańce z Niemiec a może

Duży wybór jest w Słomczynie na giełdzie w niedzielę, podobno trochę jest w
Kutnie w soboty.
Ale trzeba uważać bo to jest często złom i wynalazek. Czasami warto sie
zastanowić nad czymś nowym, ja też chciałem coś używanego ale jak
sprawdziłem ceny to sobie odpuściłem.
Rafał

3. Data: 2003-06-12 01:03:04

Od: "Moon" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Czarnecki <p...@o...pl> wrote:
> jak w temacie może wiecie gdzie można kupić używaną kosiarkę
> spalinową może gdzieś sa giełdy, słyszałem, że ciągną takie używańce
> z Niemiec a może ktoś z was ma taką do sprzedania

miałem jedną taką używaną... Po 3 koszeniach okazało się, że puszczają spawy
w newralgicznych punktach. Zmęczenie materiału.
I tak myślę, że ten, który sprzedawał zauważył mikropęknięcia.
A ja - nie!
No i muszę kupić drugą, nową tym razem.
Moo

4. Data: 2003-06-12 07:36:49

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Czarnecki wrote:

> jak w temacie może wiecie gdzie można kupić używaną kosiarkę spalinową może
> gdzieś sa giełdy, słyszałem, że ciągną takie używańce z Niemiec a może ktoś
> z was ma taką do sprzedania

W ostatniej ofercie Praktikera była kosa spalinowa za 499 zl.
nawet się zastanawiałam, bo i wagę miała damską, ale nie
mam pojęcia, czy to się wogóle do czegoś nadaje.

Krycha&Co(ty)

5. Data: 2003-06-12 18:08:34

Od: "Anna" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> w newralgicznych punktach. Zmęczenie materiału.
> I tak myślę, że ten, który sprzedawał zauważył mikropęknięcia.

oby nie kosiarka Granije. Już nowe jest złomem.
pozdrawiam
ania

6. Data: 2003-06-12 19:15:44

Od: "RAF" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
może
> gdzieś sa giełdy, słyszałem, że ciągną takie używańce z Niemiec a może

Jeżeli chodzi o ceny to na giełdzie za fajną używaną kosiarkę trzeba
zapłacić 500- 600 zł.
Ja za nową z napędem zapłaciłem 890 zł
pozdrawiam Rafał

7. Data: 2003-06-13 05:59:17

Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowa to nowa. Nie polecam kupna używanej. Lepiej dołożyć pare setek i kupić
nową.
Mam używaną i zawsze muszę się namęczyć z odpalaniem, wszystko sie trzęsie
(mało co nie odpadnie)poza tym silnik jest już tak zużyty że jak koszę to
się dławi. Po kupieniu nowej to aż chce się kosić :)

jacek.duma@portal.onet.p l
Do przyjaciol Bulgarow
Własne borowiki w ogródku... Zakopane
w imieniu Bogusława