velform rotair - czy warto?

1. Data: 2006-10-06 16:40:15

Temat: velform rotair - czy warto?
Od: "sq4ty" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No więc stało się i zmieniłam fryzurę (po jakichś 10 latach)! Z długich do
pasa denerwujących włosów mam teraz włoski śliczne, do łopatek, pocieniowane
tak jak chciałam, na to kolor brązowy z cioemnorubinowym połyskiem i bordowe
pasemka. Tak się chwalę, bo wygląda to całkiem nieźle :).
Ale przestanie tak wyglądać jak umyję głowę. Próbowałam sobie sama na
okrągłej szczotce podwinąć, uzywając też do tego małej mojej suszarki, ale
niestety, moje (nie)zdolności manualne mi to uniemożliwiają. Dlatego
potrzebowałabym czegoś takiego jak ta super-szczotka Velform Rotair, którą
reklamują w telewizorze. Idea mi się podoba, bo dmucha ciepłym i od razu
zakręca, czyli miałabym jedną rękę wolną do trzymania włosów.
I w związku z tym pytanie mam: czy macie jakieś doświadczenia z tą szczotką,
albo znacie kogoś, kto ma? W necie nie znalazłam praktycznie nic. Zanim wydam
kasę wolałabym wiedzieć, czy warto... Ratujcie, bo nie chcę mieć każdego
włosa w inną stronę...

Maja
(z czerwonymi włosami ;))

2. Data: 2006-10-09 11:01:57

Temat: Re: velform rotair - czy warto?
Od: "Ania" <a...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Nie miałam okazji wypróbować wspomnianego urządzenia. Polecam natomiast
produkt firmy Rowenta ( bardzo podobne działanie do wyżej opisanego) Activ
Brush - suszarko lokówka. Daje efekt podobny do podstawowego modelowania w
salonie fryzjerskim za pomocą okragłej szczotki i suszarki a znacznie
ułatwia sprawę. Dostępny w sieci Media Markt za 249 zł, w tej samej cenie
spotkałam też na allegro. Nie jest to niska cena ale warto.

Pozdrawiam

Ania

(ot - ale może kto pomoże) stłuczenio-obtarcia i siniaki
moze ktos wie gdzie ...
Sprzedam lokowke 10w1 Philips HP4698
TIPSY, ŻELE - KRAKÓW - TANIO!!!!
czyszczenie twarzy