vichy-gluco block-czy jeszcze produkuja?

1. Data: 2002-09-18 14:35:13

Temat: Re: cellulitis wiecznie zywy Was: Re: vichy-gluco block-czy jeszcze produkuja?
Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"marmel" wrote:

> Ja uwazam ze kremy daja efekt bardzo nietrwaly. Trzeba ich uzywac
> caly czas a te po których ja widze efekt sa o ironnio drogie. A
> masazy sie boje bo sa podobno bolesne.

wszystko fajnie, ale mam prośbę - odpisuj pod postami :) dzięki

--

Lia

1. Data: 2002-09-18 22:22:58

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"H@n!a" <h...@a...net.pl> wrote
> co to za glupoty ludzie opowiadaja...
> w glowie sie nie miesci. Chodzilam do starszego pana na takie masaze i nic
> nigdy mnie nie bolalo. Wrecz przeciwnie, bylo bardzo przyjemnie!
> Nie ma sie co bac i serdecznie polecam, bo sa naprawde niezwykle
skuteczne.

chyba zalezy od rodzaju masazu:)
czytalam w jakims twoim stylu czy innym elle, ze jakis tam masaz chinski
rzeczywiscie bardzo boli. to byl artykul jak dwie redaktorki postanowily sie
odchudzic i wygladzic.
zdrowka
waniliowa

W Polityce...