w jakim wieku mozna sie odczulic na alergen?

1. Data: 2005-08-10 15:51:41

Temat: w jakim wieku mozna sie odczulic na alergen?
Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzi mi o dziecko - od jakiego wieku mozna?

2. Data: 2005-08-10 16:01:52

Temat: Re: w jakim wieku mozna sie odczulic na alergen?
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ruua napisał(a):
> chodzi mi o dziecko - od jakiego wieku mozna?

ja bylem odczulany jak mialem 4-5 lat i cala sprawa (kolejne odczulania
i szczepionki) trwala kolejne 5 lat

a ostatnio jak byłem robić sobie testy, to widziałem w poradni duzo
mlodsze dzieci niz 4 lata :))

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2005-08-10 16:54:19

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja bylem odczulany jak mialem 4-5 lat i cala sprawa (kolejne odczulania i
> szczepionki) trwala kolejne 5 lat

uscislijmy - odczulanie i szczepionka to to samo? i trwalo to u ciebie z
przerwami jakimis, czy ciurkiem 5 lat? po kolei odczulales sie na 1 alergen,
czy na rozne?

> a ostatnio jak byłem robić sobie testy, to widziałem w poradni duzo
> mlodsze dzieci niz 4 lata :))

no tak, ale odczulanie, a testy, to sam wiesz, ze nie to samo...

4. Data: 2005-08-10 17:06:50

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ruua napisał(a):
> uscislijmy - odczulanie i szczepionka to to samo?

nie mam pojecia, ale mialem szczepionki + musialem brac w czasie tego
jakies proszki

> i trwalo to u ciebie z
> przerwami jakimis, czy ciurkiem 5 lat? po kolei odczulales sie na 1 alergen,
> czy na rozne?

ciurkiem 5 lat, odczulany bylem polinexem (szczepionki co tydzien itp)

aha, i nie na 1 alergen, ale na kilka jednoczesnie, np. jednego roku na
jakies popularne trawy, drugiego roku na zboża, trzeciego roku na pylące
drzewa, itp.

> no tak, ale odczulanie, a testy, to sam wiesz, ze nie to samo...

idź do alergologa, bo teraz pewnie są szczepionki innej generacji niż
wtedy, kiedy ja je brałem (10 lat temu) :))

5. Data: 2005-08-10 17:19:34

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> aha, i nie na 1 alergen, ale na kilka jednoczesnie, np. jednego roku na
> jakies popularne trawy, drugiego roku na zboża, trzeciego roku na pylące
> drzewa, itp.

a z jakim skutkiem?

> idź do alergologa, bo teraz pewnie są szczepionki innej generacji niż
> wtedy, kiedy ja je brałem (10 lat temu) :))

pytam w imieniu 1,5 letniego dziecka kolezanki...

6. Data: 2005-08-11 10:00:03

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ruua napisał(a):
> a z jakim skutkiem?

generalnie bardzo dobrym, większość mi już nie przeszkadza (kurz, sierść
zwierząt, popularne pyłki, itp) ale czasem, przy naprawde silnym pyleniu
mam katar/kaszel/łzawienie/itp

7. Data: 2005-08-11 14:54:58

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> generalnie bardzo dobrym, większość mi już nie przeszkadza (kurz, sierść
> zwierząt, popularne pyłki, itp) ale czasem, przy naprawde silnym pyleniu
> mam katar/kaszel/łzawienie/itp

stary - "czasem" w ustach alergika brzmi jak piekna melodia:)) gratuluje!!!

8. Data: 2005-08-11 16:17:48

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ruua napisał(a):
> stary - "czasem" w ustach alergika brzmi jak piekna melodia:)) gratuluje!!!

no wiesz :) to sie zdarza naprawde rzadko! :)

a alergikiem bylem do tego stopnia, ze moglem spozywac praktycznie
wylacznie wode i bialko roslinne - na wszystko inne bylem uczulony :)

--
best regards,
scream (at)w.pl
(C) Któryś Z Poetów Epoki Romantyzmu

co sie ze mna stalo?sprawy kobiece..help ;(
peknieta prezerwatywa
Coś mi "siedzi" w gardle
recepta farmaceutyczna
Estazolan, xanax, efedryna