w kwestii myślenia teoretyków spiskowych cz.1

następny post »
Newsgroups: pl.misc.paranauki,pl.sci.psychologia
From: rs <n...@n...spam.info>
Subject: w kwestii myślenia teoretyków spiskowych cz.1
Date: Mon, 31 Jul 2017 13:25:49 -0400

wątek o 9/11 i prawicowej propagandzie się rozwija aż milo, w związku z
tym mam takie pytanie. jakie teorie spiskowe są obecnie spojne dla
myślenia prawicowego, polsko-katolickiego i ogólnie konspiracyjnego.
może ktoś, coś dołoży. jak na razie wyłoniła mi się taka lista:

- żydzi rządzą światem
- żydzi w natarciu na polskę
- masoneria w natarciu na polskę
- muzułmanie w natarciu na religię chrzescianską
- muzułmanie w natarciu na rasę białą
- ISIS morduje głownie chrześcian
- wtc to była ściema od początku do końca. żadnych samolotów nie było
- nazistowskie obozy koncentracyjne to żydowska propaganda
- ukraincy w natarciu na polskę
- wszyscy muzułmanie to terroryści
- muzułmanie roznoszą choroby
- szczepionki to ściema wielkiej pharmy
- szczepionki powodują autyzm
- mainstreamowa prasa to fake news sponsorowana przez sorosa
- chemtraile to kontrola populacji przez rządy
- polska była kiedyś ogromnym imperium lechickim i trzeba to powtórzyć
- lewica/centrysci/symetrysci to wrogowie narodu polskiego na usługach
niemiec
- akty agresji na obcokrajowcach to antypolska propaganda.
- MGO to ściema koncernów agrarnych w celu kontroli populacji
- rzad amerykanski jest pod kontrola szatana, a prezydenci biora udzial
w orgiach i czarnych mszach.
- przepowiednie, cudy, uzdrowienia to niepodważalne fakty

z bardziej egzotycznych, które chyba powoli zdobywają popularność:
- kula ziemska jest plaska
- tu powinno być coś jeszcze o ufokach, shapeshifterach, ludziach
jaszczurach.

jest coś jeszcze jakaś teoria, która mi umknęła?
z góry dzięki za dodanie. <rs>