w kwestii myślenia teoretyków spiskowych cz.1

1. Data: 2017-07-31 19:25:49

Temat: w kwestii myślenia teoretyków spiskowych cz.1
Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

wątek o 9/11 i prawicowej propagandzie się rozwija aż milo, w związku z
tym mam takie pytanie. jakie teorie spiskowe są obecnie spojne dla
myślenia prawicowego, polsko-katolickiego i ogólnie konspiracyjnego.
może ktoś, coś dołoży. jak na razie wyłoniła mi się taka lista:

- żydzi rządzą światem
- żydzi w natarciu na polskę
- masoneria w natarciu na polskę
- muzułmanie w natarciu na religię chrzescianską
- muzułmanie w natarciu na rasę białą
- ISIS morduje głownie chrześcian
- wtc to była ściema od początku do końca. żadnych samolotów nie było
- nazistowskie obozy koncentracyjne to żydowska propaganda
- ukraincy w natarciu na polskę
- wszyscy muzułmanie to terroryści
- muzułmanie roznoszą choroby
- szczepionki to ściema wielkiej pharmy
- szczepionki powodują autyzm
- mainstreamowa prasa to fake news sponsorowana przez sorosa
- chemtraile to kontrola populacji przez rządy
- polska była kiedyś ogromnym imperium lechickim i trzeba to powtórzyć
- lewica/centrysci/symetrysci to wrogowie narodu polskiego na usługach
niemiec
- akty agresji na obcokrajowcach to antypolska propaganda.
- MGO to ściema koncernów agrarnych w celu kontroli populacji
- rzad amerykanski jest pod kontrola szatana, a prezydenci biora udzial
w orgiach i czarnych mszach.
- przepowiednie, cudy, uzdrowienia to niepodważalne fakty

z bardziej egzotycznych, które chyba powoli zdobywają popularność:
- kula ziemska jest plaska
- tu powinno być coś jeszcze o ufokach, shapeshifterach, ludziach
jaszczurach.

jest coś jeszcze jakaś teoria, która mi umknęła?
z góry dzięki za dodanie. <rs>

2. Data: 2017-07-31 19:30:12

Temat: Re: w kwestii myślenia teoretyków spiskowych cz.1
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
b.com...
> [...]
> myślenia prawicowego, polsko-katolickiego i ogólnie konspiracyjnego. może
> ktoś, coś dołoży. jak na razie wyłoniła mi się taka lista:

[...]
> jest coś jeszcze jakaś teoria, która mi umknęła?
> z góry dzięki za dodanie.

W sumie lista podobna do tej, charakteryzującej zwolenników Trumpa w USA.
Ciekawe że jeszcze nikt z PISu nie podchwycił hasełka wyborczego "Let's Make
U/S/A/Poland Great Again!"

3. Data: 2017-07-31 19:43:17

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 31 lipca 2017 19:25:49 UTC+2 użytkownik rs napisał:
> [...]
> jaszczurach.
>
> jest coś jeszcze jakaś teoria, która mi umknęła?

Te o Lechii, płaskiej Ziemi, jaszczurach, przepowiedniach, cudach,
uzdrowieniach w sumie nieszkodliwe.

Co do rządu US pod kontrolą rogatego - wręcz bardzo dobry mem antyburżuazyjny
(popatrzcie no, w jakiej orgii kulturowej biorą udział ci straszni mieszczanie)
więc w połączeniu z teorią o światowym spisku prawicy i Carskim Rządzie
Okupacyjnym tak bardzo bym się tego nie czepiał poza faktem, że zawłaszczyli go
niektórzy "prawacy".

Co do nachodźców, to należy rozróżnić autentyczny Islam, który jest słaby
i na krawędzi wymierania, od wahabickiej rozróby, która rozszerza się jak rak
i która spowodowała to piekło. Oczywiście, że główną ofiarą Daesh stali się
muzułmanie i TAK, Daesh była na usługach światowego, w tym jankeskiego
kapitalizmu.

Jak chcesz szukać spiskowych po większej wiarygodności to wejdź na strony
Benjamina Fulforda i księcia Leo Lyon Zagami.

4. Data: 2017-07-31 19:49:59

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 31.07.2017 um 19:30 schrieb Pszemol:
> [...]
>
> W sumie lista podobna do tej, charakteryzującej zwolenników Trumpa w
> USA. Ciekawe że jeszcze nikt z PISu nie podchwycił hasełka wyborczego

Nie chca gwalcic praw autorskich trumpowcow? Ale haslo "wstawania z
kolan" i marzenia o Miedzymorzu to chyba sa bliskie oryginalowi? ;-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

5. Data: 2017-07-31 19:50:17

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol,
skasowales swoj posts czy mi sie moj czytnik zbiesil, bo mam blad:

Error!
newsgroup server responded:No such article number in this group
Perhaps the article has expired
<olnp79$esm$1@dont-email.me> (117556)
Click here to remove all expired articles

ostatnio pojawia mi sie od czasu do czasu. Szyk, Klin i profesor
powiedzieliby, ze to ufoki cie blokuja, bo ujawniasz niewygodne dla nich
tesci. dla ufokow ma sie rozumiec. <rs>

6. Data: 2017-07-31 20:02:24

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
.com...
> [...]
>
> ostatnio pojawia mi sie od czasu do czasu. Szyk, Klin i profesor
> powiedzieliby, ze to ufoki cie blokuja, bo ujawniasz niewygodne dla nich

Profesor kiedyś wykazał, że Pszemol to ufok- serpent. Kto wie
:-)
--
Chiron

7. Data: 2017-07-31 20:08:01

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ostatnio pojawia mi sie od czasu do czasu. Szyk, Klin i profesor
> powiedzieliby, ze to ufoki cie blokuja, bo ujawniasz niewygodne dla nich

news-archive.icm.edu.pl

--
Chiron

8. Data: 2017-07-31 20:16:04

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 7/31/2017 1:49 PM, silvio balconetti wrote:
b.com...

> Nie chca gwalcic praw autorskich trumpowcow? Ale haslo "wstawania z
> kolan" i marzenia o Miedzymorzu to chyba sa bliskie oryginalowi? ;-)

owszem. sposób myślenia jednych i drugich jest zatrważająco podobny.
tyle, ze w usiech maja bron palna pod ręką. podobne myślenie jest w tak
samo zorientowanych kręgach we Francji i Niemczech. <rs>

9. Data: 2017-07-31 20:27:49

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 7/31/2017 1:25 PM, rs wrote:
> [...]
> jaszczurach.
>
> jest coś jeszcze jakaś teoria, która mi umknęła?

kurcze jak moglem zapomniec. przeciez globalne ocieplenie to lewicowa
sciema majaca na celu udupienie gospodarki
no i oczywiscie cala nauka i osrodki naukowe tez sponsorowane przez
lewactwo. pewnie sorosa. <rs>

10. Data: 2017-07-31 20:56:02

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 31.07.2017 um 20:16 schrieb rs:
> [...]
> tyle, ze w usiech maja bron palna pod ręką. podobne myślenie jest w tak
> samo zorientowanych kręgach we Francji i Niemczech. <rs>

Nie wiem jak we Francji poza slaboscia w jezykach obcych, ale w
Niemczech sa tendencje do ekspansji, szczegolnie na poludnie, obywatele
Mallorki bronia sie jak moga. ;-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
które ssałeś" (Szczecin).

Pytanie dla niewierzących (i dla wierzących tez)
Gdzie jest 600 mld?
9/11 nie samoloty
to nasza Ixelka się tak wymądrza?
Słodycze szkodzą nastrojowi mężczyzn?