Wychowanie seksualne dzieci.

1. Data: 2017-08-01 00:35:18

Temat: Wychowanie seksualne dzieci.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

NOWA KONCEPCJA WYCHOWANIA SEKSUALNEGO DZIECI.

Koncepcja została oparta na obserwacjach a nie na założeniach.

W największym możliwym skrócie idea wychowania seksualnego i inicjacji
seksualnej dzieci wśród opiekunów/rodziców jest następująca.

KAŻDE PIERWSZE DOŚWIADCZENIE JEST NAJWAŻNIEJSZE NIEZALEŻNIE OD TEGO
CZEGO ONO DOTYCZY!!! DLATEGO MUSI BYĆ NIESKAZITELNE I ABSOLUTNIE
DOSKONAŁE!!!

A. Podstawowe obserwacje stanowiące podstawą całej koncepcji:

1.Wiedzę zdobywamy przez obserwowanie, naśladowanie i doświadczanie z
autorytetami.

2.Najbardziej zaufanymi autorytetami są dla dziecka jego opiekunowie
ponieważ karmią i ubierają zapewniając w ten sposób poczucie bezpieczeństwa.

3.Opiekunowie są dla dziecka źródłem pierwszych wzorców zachowań oraz są
wzorcami relacji miedzy kobietą i mężczyzną.

4.Każde pierwsze doświadczenie jest najważniejsze gdyż staje się
wzorcem, punktem odniesienia dla doświadczeń następnych tego samego rodzaju.

5.Jeżeli opiekunowie zakazują dziecku czegoś czego sami doświadczają to
ograniczają dziecku dostęp do wiedzy, ograniczają jego poznanie
niezależnie od tego czego zakaz dotyczy.

6.Zakaz (ograniczanie dziecku dostępu do wiedzy) jest najprostszą formą
poniżania dziecka przez opiekuna (przemoc), gdyż oznacza, że opiekun
traktuje dziecko jako kogoś od siebie odmiennego, kogoś, kto jest
niegodnym zakazanego poznania.

7.Zakaz ustanawiany przez opiekuna jest przemocą doświadczaną przez
dziecko i jako taki staje się dla dziecka wzorcem zachowań w stosunku do
niego samego oraz innych ludzi. Zakaz jest więc początkową przemocą i
zostaje wbudowany w strukturę osobowości.

8.Dziecko nie jest w stanie sprzeciwić się zakazowi opiekuna/rodzica
gdyż jest od niego fizycznie uzależnione (opiekun karmi i zabezpiecza
bezpieczeństwo fizyczne) i obawia się porzucenia gdyby się sprzeciwiło
opiekunowi.

9.Zakaz opiekuna i dziecięca niezdolność sprzeciwienia się zakazowi
wywołuje u dziecka złość, której nie może ono rozładować na opiekunie
gdyż podświadomie boi się go utracić i wyładowuje tę złość na innym
obiekcie lub też ją uwewnętrznia (autoagresja).

10.Uwewnętrznienie przez dziecko złości staje się przyczyną
wczesnodziecięcej traumy, która podlega akumulacji i przyrostowi jeżeli
opiekun kontynuuje zakaz.

11.Szczególnym zakazem jest zakaz poznania przez dziecko życia
seksualnego jego rodziców /opiekunów a w okresie przejścia z wieku
dziecięcego do dorosłości zakaz inicjacji seksualnej dziecka w trójkącie
z jego opiekunami/rodzicami: matką i ojcem.

12.Zakaz inicjacji seksualnej dziecka z opiekunami uniemożliwia
emocjonalne zrównanie się syna z ojcem i córki z matką pomimo
podświadomego dążenia dzieci do takiego jednorazowego zbliżenia. Zakaz
kulturowy powoduje wyparcie tego pragnienia w najgłębsze czeluści umysłu.

13.Ponieważ istnieje kulturowy zakaz stosunków seksualnych między
krewnymi uznawany za przyczynę wad rozwojowych więc o inicjacji
seksualnej dzieci wśród rodziców/opiekunów również do tej pory nie
myślano. Mój pomysł jest efektem prowokacyjnego zachowania mojej córki,
która dała mi impuls do myślenia i zweryfikowania dotychczasowego
paradygmatu wychowawczego (odrzucenie tzw. czarnej pedagogiki).

14.Można wykazać, że to inkryminowany zakaz lub jego łamanie wbrew
opinii społeczeństwa a nie same krewniacze kontakty seksualne są
przyczyną mutacji zwanymi genetycznymi.

15.Można wykazać na bazie analizy systemowej, że niestabilność tak
złożonego systemu jakim jest organizm, może zostać wywołana przez
osobliwość, a taką właśnie osobliwością jest zakaz czegoś czego celem
jest emocjonalne zrównanie się dziecku z jego autorytetem przez
doświadczenie wszystkiego czego doświadcza dziecięcy autorytet. W ten
prosty sposób dziecko posiądzie wszelką wiedzę swego rodzica/mistrza.

16.Wychowanie seksualne zakończone inicjacją seksualną dziecka (pierwszy
i jeden jedyny raz) w gronie jego opiekunów/rodziców to przekazanie
dziecku pełni wiedzy o relacjach między kobietą i mężczyzną oraz o
sferze życia najważniejszej z punktu widzenia trwania gatunku. Takie
wychowanie seksualne to otwarcie tzw. trzeciego oka, zdolność do
odróżniania dobra od zła, prawdy od fałszu w najbardziej nawet złożonych
sytuacjach.

17.Utrzymywanie zakazu wywołuje brak poczucia własnej wartości, kompleks
Edypa/Elektry oraz walkę dziecka z rodzicem tej samej co dziecko płci o
rodzica płci przeciwnej w celu spełnienia upragnionego celu.

B. Nieco odmienne podejście.

1.Celem życia każdego człowieka jest samopoznanie czyli dotarcie do
odpowiedzi na egzystencjalne pytania: kim jesteśmy? skąd przychodzimy i
dokąd zmierzamy?

2.Cel ten realizujemy przez uczenie się przez doświadczanie.

3.Wzorce przejmujemy od autorytetów najlepiej sprawdzonych i godnych
zaufania.

4.Pierwszymi i najważniejszymi autorytetami dziecka są jego
rodzice/opiekunowie zajmujący się nim od urodzenia.

5.Brak wzorców lub ich odebranie z nieautorytatywnego źródła powodują
niepewność wiedzy co w przyszłości wywołuje strach przed
odpowiedzialnością za podejmowane decyzje.

6.Niepewność lub brak wiedzy rodzi niewiarę we własne siły i jest
przyczyną niskiej samooceny (czyli braku poczucia własnej wartości).

7.Strach przed odpowiedzialnością za decyzje popycha ludzi do unikania
odpowiedzialności przez ,,przekazywanie" jej innym ludziom na drodze
podświadomej psychomanipulacji ale tak by ofiara manipulacji nie
zorientowała się, że stała się kozłem ofiarnym.

8.Każda z płci używa specyficznych sobie sposobów do manipulacji i
pozbywania się odpowiedzialności na rzecz kogoś innego kto się da
wmanipulować: kobiety używają seksu zaś mężczyźni siły fizycznej bądź
nacisków ekonomicznych

9.Kobieca zdolność do manipulowania potencją mężczyzny wynika z różnic w
psychofizjologii seksu kobiety i mężczyzny. Jest to najbardziej
destrukcyjna broń psychiczna.

10.Manipulacja podświadomością drugiego człowieka po to by uczynić z
niego nieświadomego niewolnika jest przemocą i początkiem psychicznego
zniewolenia

11.Używanie przez kobiety seksu w celu uzyskania korzyści (manipulacja
to też korzyść) staje się z biegiem czasu przykre i trudne do
zaakceptowania przez kobietę, gdyż obniża to jej samoocenę. Taki handel
seksem to zwyczajna prostytucja, której kobieta czuje się ofiarą.
Zapomina jednak o tym, że prostytutką stała się na własne życzenie.

12.Kobieta nie chce się jednak przyznać do tego, że sama zapoczątkowała
swoją prostytucję i - posługując się psychomanipulacją - spycha poczucie
winy na mężczyznę za proceder, któremu sama jest winna

13.Żeby zepchnąć na mężczyznę poczucie winy, posługując się seksem,
stara się go wpierw uzależnić od siebie przez jeszcze większe obniżenie
jego i tak już niskiej samooceny. W tym celu manipuluje jego potencją
tak aby go upokorzyć i podporządkować sobie (działanie umniejszacza).
Jeżeli uda się jej przekonać go, że jest dla niego jedyną kobietą z
którą będzie w stanie kopulować to całkowicie go sobie podporządkuje i
będzie mogła go obciążać winą za wszystkie nieudane decyzje, które ona
sama podejmowała.

14.Prostytucja małżeńska, która jest skutkiem seksualnego zakazu
prowadzi do walki na śmierć i życie miedzy kobietą i mężczyzną.
Agresorem jest kobieta, która za wszelką cenę chce się pozbyć
znienawidzonego partnera, który - według kobiety - zmusza ja do
prostytucji. Dysponuje kobieta bronią psychiczną, która jest znacznie
skuteczniejsza od męskiej broni fizycznej. A jeżeli nie uda się jej
zniszczyć mężczyzny psychicznie to ma jeszcze jedną broń: może go
poniżyć gdy go zdradzi, zajdzie w ciążę z innym i doprowadzi mężczyznę
do samobójstwa. Znam kilka przypadków, które tak właśnie się zakończyły.
Sam zresztą byłem prowokowany przez byłą żonę do popełnienia
samobójstwa, ale wytłumaczyłem sobie, że to nie miałoby żadnego sensu.

Oczywiście wywód ten można by kontynuować i analizować bez końca biorąc
za punkt wyjścia brak poczucia własnej wartości i konsekwencje tego
faktu. Chodzi jednak o to by ten łańcuch manipulacji przerwać i uwolnić
zarówno kobietę jak i mężczyznę od zgubnych skutków braku poczucia
własnej wartości i psychomanipulacji. Ponieważ przyczyną niskiej
samooceny jest brak poczucia własnej wartości za którym stoi
nierozwiązany kompleks Edypa/Elektry więc trzeba wprowadzić mechanizm
uwalniających kobiety i mężczyzn od tych kompleksów. Trzeba
zidentyfikować praprzyczynę braku poczucia własnej wartości. Okazuje
się, że brak poczucia własnej wartości ma za swój początek zakaz, za
pomocą którego opiekunowie systematycznie poniżają dziecko wmawiając mu,
że nie dorosło jeszcze do pewnej wiedzy i musi poczekać. Trzeba jeszcze
określić dziedzinę, w której stosowanie zakazu jest powodem największej
niepewności i największego braku poczucia własnej wartości. Spoglądając
na nasze życie globalnie łatwo możemy dostrzec, że najważniejszą sferą
naszego życia jest prokreacja, gdyż to dzięki niej trwa nasz gatunek i
jest podtrzymywana jego Świadomość. Prokreacja wymaga uprawiania seksu i
to ta sfera naszego życia jest najbardziej podatna na deformację dopóty,
dopóki wiedza o niej nie będzie pewna i dobrze ugruntowana co wymaga
przekazanie jej dziecku przez jego autorytet.

Władysław Tarnawski
Ostrowina, 21 lipca 2017 r.

LeoTar Gnostyk

2. Data: 2017-08-01 00:44:48

Temat: Re: Wychowanie seksualne dzieci.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:
> (ciach pierdoły)

Weź już sobie na wstrzymanie. Nudny jesteś.

3. Data: 2017-08-01 01:20:04

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Weź już sobie na wstrzymanie. Nudny jesteś.

Może i nudny, ale zaczynam być detaliczny i systematyczny dla
niezorientowanych w temacie. :-)

LeoTar Gnostyk

4. Data: 2017-08-01 08:15:31

Temat: Re: Wychowanie. lełoś onanista.
Od: "Ojciec" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> NOWA KONCEPCJA
>
> Władysław Tarnawski
> Ostrowina, 21 lipca 2017 r.
>
> LeoTar

lełoś, znów się onanizujesz.
Dlaczego akurat na grupie religia ?

5. Data: 2017-08-01 18:46:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Może i nudny, ale zaczynam być detaliczny i systematyczny dla
> niezorientowanych w temacie. :-)

Ten "temat" nikogo tu nie interesuje, więc sorry, chętnych do "orientowania
się" brak.

6. Data: 2017-08-02 13:59:33

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.08.2017 o 00:35, LeoTar Gnostyk pisze:
> KAŻDE PIERWSZE DOŚWIADCZENIE JEST NAJWAŻNIEJSZE NIEZALEŻNIE OD TEGO
> CZEGO ONO DOTYCZY!!! DLATEGO MUSI BYĆ NIESKAZITELNE I ABSOLUTNIE
> DOSKONAŁE!!!

Pierwszy seks aby był doskonały musi być z osobą, którą się kocha, którą
się szanuje i którą się podziwia. Więc najlepszym pierwszym razem jest
.. masturbacja ;-)

7. Data: 2017-08-04 17:25:52

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Pierwszy seks aby był doskonały musi być z osobą, którą się kocha,
> którą się szanuje i którą się podziwia. Więc najlepszym pierwszym
> razem jest .. masturbacja ;-)

A skąd będziesz wiedział, że to jest doskonałe skoro sam, przed
pierwszym razem - to pewne - nie możesz mieć wzorca? Nie masz więc do
czego odnieść tego swojego pierwszego razu.

LeoTar Gnostyk

w kwestii myślenia teoretyków spiskowych cz.1
Pytanie dla niewierzących (i dla wierzących tez)
Gdzie jest 600 mld?
9/11 nie samoloty
to nasza Ixelka się tak wymądrza?