w kwestii myślenia teoretyków spiskowych cz.1

11. Data: 2017-07-31 21:32:06

Temat: Re: w kwestii myślenia teoretyków spiskowych cz.1
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

rs <n...@n...spam.info> wrote:
> Pszemol,
> skasowales swoj posts czy mi sie moj czytnik zbiesil, bo mam blad:
>
> Error!
> newsgroup server responded:No such article number in this group
> Perhaps the article has expired
> <olnp79$esm$1@dont-email.me> (117556)
> Click here to remove all expired articles
>
> ostatnio pojawia mi sie od czasu do czasu. Szyk, Klin i profesor
> powiedzieliby, ze to ufoki cie blokuja, bo ujawniasz niewygodne dla nich
> tesci. dla ufokow ma sie rozumiec. <rs>

Bardzo rzadko coś kasuję jak coś wysyłam i zwykle postuję wtedy ponownie z
poprawioną jakąś literówką lub dodaną jakąś myślą piękną.

Tym razem posta nie kasowałem.

12. Data: 2017-07-31 21:34:43

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

rs <n...@n...spam.info> wrote:

> kurcze jak moglem zapomniec. przeciez globalne ocieplenie to lewicowa
> sciema majaca na celu udupienie gospodarki
> no i oczywiscie cala nauka i osrodki naukowe tez sponsorowane przez
> lewactwo. pewnie sorosa. <rs>

Umknęła Ci też ta "bolszewicka bujda" o teorii ewolucji - przecież wiadomo
że to ściema bo nie ma żadnych ogniw pośrednich - nikt ich nigdy nie
znalazł: są tylko skamieliny, a te niczego przecież nie dowodzą... ;-)
Każdy przecież "wie", że Ziemia ma 6000 lat.

Ta kwestia bardziej popularna w opanowanej przez
ewangelicko-chrześcijańskich oszołomów USA niż w Polsce, bo w Polsce czarni
nie zaprzeczają ewolucji, więc typowy Polak tak strasznie się tym nie
kompromituje jak typowy Amerykanin nie ma też u nas w Polsce aż tylu
"młodo-Ziemców" wierzących dosłownie w Biblię co w USA...

13. Data: 2017-07-31 21:35:10

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

rs <n...@n...spam.info> wrote:
> [...]
b.com...

> owszem. sposób myślenia jednych i drugich jest zatrważająco podobny.
> tyle, ze w usiech maja bron palna pod ręką. podobne myślenie jest w tak
> samo zorientowanych kręgach we Francji i Niemczech.

Dlatego wysłałem na pl.sci.psychologia post z pytaniem o tych pacjentów od
płaskiej Ziemi bo widzę dużo części wspólnych w tych wszystkich
patologiach. Wydają się nie mieć granic państwowych.

I to nie jest tak, że to przekonania polityczne determinują podatność na
spiskowe teorie świata czy brak krytycyzmu w ocenie "rewelacji"
anty-naukowych.

Raczej przekonania polityczne są tu rezultatem błędów rozumowania i
bezkrytycznej podatności na perswazję oszołomów.

14. Data: 2017-08-01 04:46:37

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 7/31/2017 2:08 PM, Chiron wrote:

> Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
.com...

> news-archive.icm.edu.pl

dzieki. <rs>

15. Data: 2017-08-01 05:58:17

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 7/31/2017 3:34 PM, Pszemol wrote:

> [...]
> kompromituje jak typowy Amerykanin nie ma też u nas w Polsce aż tylu
> "młodo-Ziemców" wierzących dosłownie w Biblię co w USA...

ano umknela. dzieki ale musisz porozmawiac z Chironem. on ci wyjasni
najlepiej o awangardzie mysli polskiej i jak to Michael Cremo cala te
scieme darwinowska w rog zapedzil.

umknelo mi rowniez ladowanie na ksiezycu.

<rs>

16. Data: 2017-08-01 14:01:22

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
b.com...

> ano umknela. dzieki ale musisz porozmawiac z Chironem. on ci wyjasni
> najlepiej o awangardzie mysli polskiej i jak to Michael Cremo cala te
> scieme darwinowska w rog zapedzil.

Ja z Chironem od dawna nie rozmawiam bo ma sieczkę w mózgu.
Ani on niczego się ode mnie nie nauczy ani ja od niego - jest na
czarnej liście tak jak Leo, XL, Ghost i cała reszta niedorozwiniętych.
Podziwiam Ciebie i Piotra/Kviat że nie szkoda Wam życia na rozmowę
z tymi gamoniami. Jeśli wydaje się Wam, że jesteście w stanie ich
zmienić to obawiam się, że się mylicie.

> umknelo mi rowniez ladowanie na ksiezycu.

Lądowanie na Księżycu jest częścią "ściemy" z NASA i prowadzi
w konsekwencji do wiary w płaską Ziemię. Pamiętaj, że cała NASA
to scam, grawitacja to scam, they all are trying to get you....
Dyskutujesz z ludźmi nadającymi się do mental institution.

17. Data: 2017-08-01 17:08:45

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 8/1/2017 8:01 AM, Pszemol wrote:

> [...]
> Podziwiam Ciebie i Piotra/Kviat że nie szkoda Wam życia na rozmowę
> z tymi gamoniami. Jeśli wydaje się Wam, że jesteście w stanie ich

ja sie od Chirona dowiedzialem o hologramach ktore wyrypaly dziury w
WTC. jestem mu za te informacje bardzo wdzieczny. lubie sie przygladac
jak postepuje degradacja ludzkiego rozumowania. Chiron jest tego
swietnym przykladem. kiedys jeszcze mozna bylo z nim porozmawiac, bo
przynajmniej podawal jakies rzeczy nad ktorymi mozna sie zastanowic i
wykomninowac na czym polega blad. potem jednak podobnie jak profesor,
Klin i paru innych zjechal bardzo na religie, z ostrym skretem w
neonazizm, ktory eufemistycznie nazywaja alt-right, w przypadku Chirona.
sorry, ale jesli gloryfikuje sie takie ruchy jak ONR i Miedlara i nie
dostrzega w tym niebezpieczenstwa dla kraju, trzeba miec naprawde cos
nie tak pod mocherem.

> [...]
> to scam, grawitacja to scam, they all are trying to get you....
> Dyskutujesz z ludźmi nadającymi się do mental institution.

nalezy dodac, ze NASA to nazistowska propaganda np bo przeciez von
Brown. i wszystkie zdjecia kuli ziemskiej z kosmosu to cyfrowe renderingi.

niepokoi mnie troche, ze o ludziach jaszczurach sie ostatnio malo mowi.
wygineli czy jak. na liscie gatunkow zagrozonych sa? <rs>

18. Data: 2017-08-01 18:29:24

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

rs <n...@n...spam.info> wrote:

> nalezy dodac, ze NASA to nazistowska propaganda np bo przeciez von
> Brown. i wszystkie zdjecia kuli ziemskiej z kosmosu to cyfrowe renderingi.

Jasna sprawa: fejki! :-))

> niepokoi mnie troche, ze o ludziach jaszczurach sie ostatnio malo mowi.
> wygineli czy jak. na liscie gatunkow zagrozonych sa?

Znudziły się i nie robią nowych odcinków.

19. Data: 2017-08-01 18:50:45

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
.com...

> ja sie od Chirona dowiedzialem o hologramach ktore wyrypaly dziury w WTC.
> jestem mu za te informacje bardzo wdzieczny. lubie sie przygladac jak
> postepuje degradacja ludzkiego rozumowania.
No i taka z Tobą rozmowa.
1. Starałem się udowodnić- posługując się (między innymi) jako autorytetem
pilotem CIA- któremu (poszukaj w necie) rację przyznało wielu innych
pilotów: ta maszyna- Boeing- nie mógł wykonać takiego manewru na takiej
wysokości- nawet mając genialnych pilotów.
NIE ODNIOSŁEŚ SIĘ DO TEGO WCALE.
2. Kolejny mój argument- to to, że jeden z rozmówców podał link do innych
katastrof budynków, które zderzyły się z samolotami i zostały zniszczone-
ale przecież pozostał nietknięty stalowy rdzeń. Inne- czyli nie 9/11. W WTC-
także w 7, w którą nic nie walnęło- rdzeń się stopił!!!
NIE ODNIOSŁEŚ SIĘ DO TEGO WCALE.
3.Kolejny mój argument- to prędkość opadania (zawalania się) pięter wyższa
niż to wynika z przyśpieszenia ziemskiego.
NIE ODNIOSŁEŚ SIĘ DO TEGO WCALE.

Hipotezy: Prędkość opadania pięter sugeruje wyburzenie. Czy to wyburzenie?
Nie wiem, ale sądząc po prędkości opadania wydaje się prawdopodobne.
Pytałeś, co walnęło w WTC- może to był hologram. Rzeczony pilot powiedział,
że uderzając w wieżę prawdiwy Boeing zachowywałby się inaczej (opisał to).
Nie wiem, czy to hologram- może zorganizowali to inaczej. W każdym bądź
razie- to hipotezy. Hipotezy powstałe na skutek chociażby 1,2,3.

A teraz dorabiasz mi gębę za plecami. Czy ja Ci coś podobnego zrobiłem?

--
Chiron

20. Data: 2017-08-01 19:00:17

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 8/1/2017 12:29 PM, Pszemol wrote:

> Jasna sprawa: fejki! :-))

teraz slucham wywiadu z bylym astronata Scottem Parazynskim (trzecia
generacja polska w usa). opowiada jak mu urosl w kosmocie, bo nie bylo
grawitacyjnego obciazenia na dyski w kregoslupie. no ale grawitacja to
sciema, a on pewnie przekupiony przez nazitow z NASA. polak sprzedawczyk.

> Znudziły się i nie robią nowych odcinków.

smutne. bawily mnie te odcinki na YT, na ktorych bylo widac jak politycy
albo celebryci mrugali oczami na boki. dowod niezbity. szkoda, ze ta
tradycja zamarla. <rs>

Pytanie dla niewierzących (i dla wierzących tez)
Gdzie jest 600 mld?
9/11 nie samoloty
to nasza Ixelka się tak wymądrza?
Słodycze szkodzą nastrojowi mężczyzn?