w nocy...

1. Data: 2006-06-21 08:50:39

Temat: w nocy...
Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

spałem przy otwartym oknie - coś mi sie przyśniło i podskoczyłem na
poduszce - coś mi chrupło w szyi i teraz nie mogę ruszyć głową w prawo bo
potwornie mnie boli - tak bardzo ze aż promieniuje na łopatkę i część prawej
strony twarzy... Miałem kiedys tak z lewej strony i samo przeszło jednak ból
nie był aż tak duży.. Naciągnąłem sobie oziębione scięgno/mięsień? Ktoś tak
miał.. Ruszam się jak cyborg - każde spojrzenie w prawo to ruch całym
tułowiem :)

Pozdr
CAT

2. Data: 2006-06-21 13:03:17

Temat: Re: w nocy...
Od: "Damian" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mialem podobnie nie moglem ruszac glowa w prawa strone bo tak mnie
cholernie bolalo jakby ktos mi tam igłe wbijał pod łopatką , po paru dniach
nie leczenia zdarzalo sie ze bol przechodzil do gory w strone szyji.Podobno
to za malo ruchu i miesnie sie zaciskają.Rada na wyleczenie: solidne
ogrzewac plecy albo polozyc sie do lozka z napelnionym goraca woda hmm nie
pamietam nazwy ale wiem ze to sprzedaja w aptece :) (takie gumowe i brazowe
gdzie goraca wode do srodka sie leje)

3. Data: 2006-06-21 13:06:15

Od: "Platnik" <a...@k...fajne.som> szukaj wiadomości tego autora

Damian <m...@w...pl> napisal nam:

> [...]
> napelnionym goraca woda hmm nie pamietam nazwy ale wiem ze to
> sprzedaja w aptece :) (takie gumowe i brazowe gdzie goraca wode do

termofor ale powodzenia z tym jak za oknem 33C :)

4. Data: 2006-06-21 13:16:12

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Damian" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cholernie bolalo jakby ktos mi tam igłe wbijał pod łopatką , po paru
> dniach nie leczenia zdarzalo sie ze bol przechodzil do gory w strone

O to to - boli jak sam diabeł... Bede grzał :)

Pozdr
CAT

5. Data: 2006-06-21 13:24:43

Od: "Damian" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Termoforem najlepiej a jak nie masz to mozna tez nalac do butelki
plastikowej ale wygodne wtedy napewno nie jest.Rano jeszcze troche bedzie
bolało ale juz nie tak bardzo dlatego wygrzewanie nalepiej powtorzyc 2-3
razy.

6. Data: 2006-06-21 14:05:33

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogrzewac plecy albo polozyc sie do lozka z napelnionym goraca woda hmm nie
> pamietam nazwy ale wiem ze to sprzedaja w aptece :) (takie gumowe i

Termofor :).
A taki ból, o którym piszecie, to wg mnie może być zapalenie korzonków
(znaczy się nerwów, ale ja lekarzem nie jestem). Powinno się to leczyć z
tego co wiem, bo ból może powracać. Mi na takie dolegliwości pomaga Ketonal-
dwie tabletki i po bólu. Ale i tak radziłabym przejść się do lekarza (który
pewnie powie "nic panu nie jest, bo jest pan młody").

Maja

7. Data: 2006-06-21 14:29:33

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Catalyst" <c...@i...pl> wrote in message
> [...]
> jednak ból nie był aż tak duży.. Naciągnąłem sobie oziębione
> scięgno/mięsień? Ktoś tak miał.. Ruszam się jak cyborg - każde spojrzenie

trzeba wygrzac, wziac lek przeciw zapalny i rozkurczowy na miesnie.
(np Diclofenac, plus Mydocalm) i sie jest zrowym wnet :)

iwon(k)a

8. Data: 2006-06-21 20:37:39

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):
> [...]
> dwie tabletki i po bólu. Ale i tak radziłabym przejść się do lekarza (który
> pewnie powie "nic panu nie jest, bo jest pan młody").

Miłem cośpodobnego tylko ze na mostku. Zwijałem sie z bólu. Jedna
tabletka ketonalu i jak reka odjął. Czasem sa delikatne nawroty -
ale.... mniejsze i mozna obejsc sie bez ketonalu.

Co jak co ale gdzie to jakoś sensownie przebadac bo mi tez mówiono
zemłody i nic nie powinno być ale zejsci emiałem (zemdlałem w gabinecie
lekarskim na oczach lekarzy). Wiec już sam nie wiem.

9. Data: 2006-06-21 20:44:54

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Catalyst napisał(a):
> Użytkownik "Damian" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> O to to - boli jak sam diabeł... Bede grzał :)

Nasmaruj się żelem Fastum lepiej albo spirytusem kamforowym oraz weź
ibuprom.

--
Kaja

10. Data: 2006-06-22 07:30:09

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> (który
> pewnie powie "nic panu nie jest, bo jest pan młody").

Ale rady!!! Luuuudzie! Opamiętajcie się!!!...ketonal, diclofenac lub
termofor.
Kwestia tylko: jedna tabletka ketonalu czy dwie.Termofor gumwy, czyli
prawdziwy czy plastikowa butelka.
(A na wstępie komuś "uciekł" termofor...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

migrena a miesiączka
czy jestem normalny ?
powracajacy ból ucha