w pytaniu na sniadanie Rafał W.

1. Data: 2020-03-30 22:08:16

Temat: w pytaniu na sniadanie Rafał W.
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafała Wolskiego znają starzy bywalcy tej grupy z czasów,
gdy spotykaliśmy się w ogrodach, czy parkach - realu.
Dziś opowiadał o wrzoścach w "Pytaniu na śniadanie".
Rafał przywoził na nasze spotkania skrzynki z wrzosami i inne rośliny,
aby "poczęstować" uczestników spotkania.
Do dziś rośnie na mojej działce cyprysik groszkowy od niego.
Co patrzę na cyprysik, przypominam sobie Ciebie Rafale.
Czy czytają tę grupę Ci, którzy pamiętają Rafała?

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2020-03-30 23:37:06

Temat: Re: w pytaniu na sniadanie Rafał W.
Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.03.2020 o 22:08, Krycha pisze:

> Czy czytają tę grupę Ci, którzy pamiętają Rafała?

To nie jest kraj dla starych ludzi...

3. Data: 2020-04-05 23:05:46

Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

Krycha w news:5e8251b0$0$17349$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
> Co patrzę na cyprysik, przypominam sobie Ciebie Rafale.
> Czy czytają tę grupę Ci, którzy pamiętają Rafała?

dlaczego Rafal nie czyta grupy?

Rozsada pomidorów
Wertykulato elektryczny
Tuja Brabant