wafle / witam

1. Data: 2004-09-23 11:22:26

Temat: Re: wafle / witam
Od: "MagdaM" <m...@a...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, a ja ostatnio do tego ugotowanego mleka z puszki dodałam kilkanaście
krówek i podgrzałam razem w garnku. Takiego smaku wcześniej nigdy nie
uzyskałam. Pycha. Polecam, Magda

1. Data: 2004-09-24 15:42:42

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ktosia" <k...@U...o2.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Karolina" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> Witaj:)
> ja gotuje kajmak 2 godziny
> wychladzam puszke w zimnej wodzie
> i po 15- 20 minutach otwieram

witam
hm..hm ja na ogół gotuje godzinę albo półtorej, dziś postanowiłam
pogotować trochę dłużej (2 godzinki) i niestety okazuje się że za
długo, wyszło za gęste i brakło mi na wszystkie wafle. Także ja chyba
zostanę przy 1,5 godziny...
Pozdrawiam
ania

1. Data: 2004-09-25 12:25:09

Od: "Asia z Krakowa" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Asia z Krakowa" <h...@b...pl> napisał w
> wiadomości news:3b36.00000d13.4151aea1@newsgate.onet.pl...

> A ja dałam więcej śmietanki (zamiast 6 łyżeczek na całość to po 6 łyżek
> na połowę) i też wyszło pycha, tylko jak chciałam przekombinować i
> zrobić roladę z tą masą tylko taką  żeby była bardziej śmietankowa (2
> kubeczki śmietanki, Kasia, 1 galaretka, 1,5 łyżki żelatyny) to mi się
> chorera zwarzyła, ale przetarłam małpę przez bardzo drobne sitko i o
> dziwo dało się to zjeść. Wyszło w smaku trochę jak sernik gotowany z
> [...]

Brawo dla pomysłowych kobietek-tutaj nic się nie zmarnuje/I oto chodzi/ tak
trzymaj!
Pozdrawiam Asia z Krakowa

Krwawa Mary
Sałatka Hani:)