Krwawa Mary

1. Data: 2004-09-22 08:43:41

Temat: Krwawa Mary
Od: "(Na)Lesnik" <n...@n...lubi.spamu> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zachciało mi się zrobić Krwawą Mary. Niby popularne, niby łatwe do
zrobienia, ale zachciało mi się dotrzeć do źródeł... I jakież było moje
zdziwienie, kiedy pod tą samą nazwą kryło się kilka "przepisów", które w
zasadzie miały dwie rzeczy wspólne - alkohol i sok pomidorowy.
Przy czym alkohol, to wódka (nawet w jednym napisano, że najlepiej
wyborowa) albo whisky. Do tego sos worcester, albo tobasco. I już można
pić, albo... dodać sok z cytryny. Na koniec jeszcze doprawić, ale czym,
to już nie napisali:)))
Jak to jest z Krwawą Mary, bo mnie osobiście wydawało się, że na całym
świecie pod tą samą nazwą może kryć się tylko jedno, bez dodatkowych
wariantów.
--

Pozdrowionka z buszu
(Na)Leśnik

1. Data: 2004-09-22 11:11:35

Temat: Re: Krwawa Mary
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cirldp$nlf$8@news.onet.pl>,
"(Na)Lesnik" <n...@n...lubi.spamu> wrote:

> [...]
> Jak to jest z Krwawą Mary, bo mnie osobiście wydawało się, że na całym
> świecie pod tą samą nazwą może kryć się tylko jedno, bez dodatkowych

Całkiem przeciwnie. Każdy robi jak się mu podoba.

Władyslaw

1. Data: 2004-09-22 11:47:58

Od: "Cekir" <s...@p...interia.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"(Na)Lesnik" <n...@n...lubi.spamu> wrote in message
> [...]
> wyborowa) albo whisky. Do tego sos worcester, albo tobasco. I już można
> pić, albo... dodać sok z cytryny. Na koniec jeszcze doprawić, ale czym,

To jest jeszcze nic
Kiedys zamowilem na promie we Wloszech drink o nazwie B52. Podano mi drink
warstwowy, mleczny, zimny, w szklance do whisky. Poniewaz mi to zasmakowalo,
to poprosilem o niego w knajpie w Polsce i dostalem drink w literatce,
podpalany. To niestety trudno bylo przelknac. Wspolna mialy warstwowosc :)
Byla wprawdzie warstwa biala, ale trudno to bylo nazwac mlekiem :)

Cekir
cekir at poczta dot onet dot pl

1. Data: 2004-09-22 11:56:49

Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "(Na)Lesnik" <n...@n...lubi.spamu> napisał w
wiadomości news:cirldp$nlf$8@news.onet.pl...
> zdziwienie, kiedy pod tą samą nazwą kryło się kilka "przepisów",
które w
> zasadzie miały dwie rzeczy wspólne - alkohol i sok pomidorowy.
(...)
> [...]
całym
> świecie pod tą samą nazwą może kryć się tylko jedno, bez
Eeee...tam. Zasada jest ta sama. Wódka i sok pomidorowy,
przyprawione na ostro. Jak i czym, to już co kto lubi.

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

1. Data: 2004-09-22 12:41:36

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A propos, może ktos mi przypomni jak nazywa się taki warstwowy drink: na
spodzie sok wiśniowy (a właściwie słodki syrop) a na wierzchu spirytus?

1. Data: 2004-09-22 12:43:37

Od: emati <e...@w...pl.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik batory napisał:
> A propos, może ktos mi przypomni jak nazywa się taki warstwowy drink: na
> spodzie sok wiśniowy (a właściwie słodki syrop) a na wierzchu spirytus?

może chodzi ci o "Wściekłego psa", ale ja preferuję z wódeczką nie ze
spiritem i do tego kilka kropli tabasco... :-)

1. Data: 2004-09-22 12:47:58

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Sep 2004 14:41:36 +0200, Waćpanna lub Waćpan *batory*, w
wiadomości news:<news:cirs4e$e3l$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> A propos, może ktos mi przypomni jak nazywa się taki warstwowy drink: na
> spodzie sok wiśniowy (a właściwie słodki syrop) a na wierzchu spirytus?

to jest Polska ;) jeśli dodasz tabasco między warstwy to zmieni się we
wściekłego psa
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-09-22 12:49:09

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emati" <e...@w...pl.no.spam> napisał w wiadomości

> może chodzi ci o "Wściekłego psa", ale ja preferuję z wódeczką nie ze
> spiritem i do tego kilka kropli tabasco... :-)

Tabasco do słodkiego syropu? A we wspomnianym przeze mnie drinku właśnie
musi być spirytus. Podaje się to w kieliszku w kształcie lejka i sztuka
polega na tym, aby najpierw wlać w siebie spirytus tak, aby następnie wlany
sok spłukał go z języka i innych takich tam. A tego spirytusu to niewiele.
Czy to się aby nie nazywało "tata z mamą" - tak mi jakoś świta.

1. Data: 2004-09-22 12:49:26

Od: Archaon <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

emati wrote:

> może chodzi ci o "Wściekłego psa", ale ja preferuję z wódeczką nie ze
> spiritem i do tego kilka kropli tabasco... :-)

Ja znam jeszcze "ciekawsza" wersje... na spod sok malinowy lub wisniowy,
zalac wodka a na wierzch odrobina spirytusu... podpalamy spirytus i
przykladamy reke. Drink "przykleja" sie do reki - wstrzasamy, odklejamy
i chlup... :P

PS. Pamietajcie o przetarciu brzegow kielonka przed podpaleniem - mozna
sie popazyc jak tego nie zrobicie...

1. Data: 2004-09-22 12:52:24

Od: emati <e...@w...pl.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik batory napisał:

> Użytkownik "emati" <e...@w...pl.no.spam> napisał w wiadomości

> Tabasco do słodkiego syropu?

tak , tak, spróbuj całkiem dobre

> [...]
> sok spłukał go z języka i innych takich tam. A tego spirytusu to niewiele.
> Czy to się aby nie nazywało "tata z mamą" - tak mi jakoś świta.

a o tym to nie słyszałem.

Sałatka Hani:)
Test programu AnoMail
automat do chleba