walczy o syna!!

1. Data: 2006-06-27 20:34:23

Temat: walczy o syna!!
Od: "Kasienia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
i od razu przejde do pytania, otoz znajomego zostawila zona i teraz zaczyna
ograniczac mu prawa do ich syna (6 lat) i teraz kolega szuka prawnika ktory
by mu pomog i powiedzial co gdzie i jak zalatwiac zeby syn albo byl z nim
albo zeby chociaz mogl sie z nim spotykac.
Moze ktos z szanownych Grupowiczow zna prawnika w Szczecinie lub okolicach
ktory sie takimi sprawami zajmuje.
Z gory dziekuje za pomoc
Kasienia

2. Data: 2006-06-30 16:41:48

Temat: Re: walczy o syna!!
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> albo zeby chociaz mogl sie z nim spotykac.
> Moze ktos z szanownych Grupowiczow zna prawnika w Szczecinie lub okolicach

Wejdź na stronę www.tata.pl i popytaj na tamtejszym forum.
Pozdrowienia
Sasanka

3. Data: 2006-06-30 18:12:20

Od: "Kasienia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wejdź na stronę www.tata.pl i popytaj na tamtejszym forum.
> Pozdrowienia
> Sasanka
>

> --

Dziekuje Ci bardzo za informacje
Pozdrawiam i milego weekendu
Kasienia

Czy wprowadzać w błąd pracownika?
rozwiazanie umowy o pracę
Dzień dobry, czy jest tu jakaś rodzina?
[ot] [prywata] do Pandory
chorwacja z jedynakiem szukamy towarzyszy zabawy