rozwiazanie umowy o pracę

1. Data: 2006-06-26 20:38:39

Temat: rozwiazanie umowy o pracę
Od: twiza <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron, mozna rozwiazac z
dnia na dzień, czy musi być przerwa 3-ch miesiecy? np jak w sytuacji
wypowiedzenia o pracę.
--
...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

Montesquieu

2. Data: 2006-06-26 20:46:08

Temat: Re: rozwiazanie umowy o pracę
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

twiza napisał(a):
> Czy rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron, mozna rozwiazac z
> dnia na dzień, czy musi być przerwa 3-ch miesiecy? np jak w sytuacji
> wypowiedzenia o pracę.

Zależy, jak się umówisz. Jeżeli za porozumieniem stron, to obie strony
się muszą porozumieć, w jakim czasie ta umowa zostanie rozwiązana. Może
być z zachowaniem okresu wypowiedzenia, może być w trybie
natychmiastowym, to muszą strony uzgodnić.

Ewa

Dzień dobry, czy jest tu jakaś rodzina?
[ot] [prywata] do Pandory
chorwacja z jedynakiem szukamy towarzyszy zabawy
tajemnicze wydatki, długi żony- długie. co z tym zrobić?
Szukasz pieniedzy?