wanna akrylowa

1. Data: 2003-08-17 08:06:46

Temat: wanna akrylowa
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam naowa wanne akrylowa i nie wiem czym ja czyścić jakim srodkiem,moze
macie cos sprawdzonego?
pozdrawiam
p.

2. Data: 2003-08-17 08:31:33

Temat: Re: wanna akrylowa
Od: "Nixe" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana tak oto pisze:

:: witam
:: mam naowa wanne akrylowa i nie wiem czym ja czyścić jakim srodkiem,moze
:: macie cos sprawdzonego?

Polecam pl.rec.dom.

--
PozdrawiaM.

3. Data: 2003-08-17 08:36:06

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem pamana wyklawiaturzyl(a):

> witam
> mam naowa wanne akrylowa i nie wiem czym ja czyścić jakim srodkiem,moze
> macie cos sprawdzonego?

ROTFL

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

4. Data: 2003-08-17 17:47:21

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bischoop napisał:

> Latem pamana wyklawiaturzyl(a):

> ROTFL

no co chcesz przeciez w wannie kąpie sie cała RODZINA, a to już temat
grupy ;-)

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/

5. Data: 2003-08-17 19:34:27

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem tweety wyklawiaturzyl(a):

> no co chcesz przeciez w wannie kąpie sie cała RODZINA, a to już temat
> grupy ;-)

No fakt tweety ale mozna znalesc bardziej odpowiednia grupe.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %
% Szanuj siebie i blizniego swego, zielen i netykiete %

Do wszystkich rodziców.
Pomóż głodnym dzieciom!
Pa, pa
ślub w kościele a odkryte ramiona