warszawa Jogobella light

1. Data: 2003-04-01 12:51:29

Temat: warszawa Jogobella light
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W ktorym Supermarkecie mozna kupic opakowania pol-litrowe.

musta

2. Data: 2003-04-01 17:27:33

Temat: Re: warszawa Jogobella light
Od: "kasiulka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ktorym Supermarkecie mozna kupic opakowania pol-litrowe.

a sa takie w ogole ..?
wydaje mi sie, ze nie ma..
pozdrawiam,
kasiulka
--
My, samotnicy, powinnismy trzymac sie razem.

3. Data: 2003-04-01 19:09:06

Od: "Homar" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeaderPrice ma fajne jugurty owocowe: 0% tluszczu + bez cukru (slodzik).
Pollitrowy kosztuje 1.5 zl

4. Data: 2003-04-01 19:42:08

Od: "kasiulka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> LeaderPrice ma fajne jugurty owocowe: 0% tluszczu + bez cukru (slodzik).

a mozesz napisac, gdzie mniej wiecej te markety sie znajduja ..? mieszkam na
Bielanach, najblizej mam do leclerca, w sumie zadko chodze po innych
sklepach.
pozdrawiam
kasiulka :)
--
My, samotnicy, powinnismy trzymac sie razem.

5. Data: 2003-04-01 20:11:53

Od: "sisi" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Homar" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> LeaderPrice ma fajne jugurty owocowe: 0% tluszczu + bez cukru (slodzik).
> Pollitrowy kosztuje 1.5 zl

to są te same, co w Auchan - produkowane przez Sanok,
nawet kaloryczność się zgadza :))
pozdrawiam
sisi

p.s. pisz pod postem

6. Data: 2003-04-02 03:11:45

Od: "Homar" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

leaderprice ma swoje produkty w kazdym geancie, a oprocz tego sa osobne
sklepy tylko z liderpraisem. Lokalizacje w calej Polsce mozna znalesc tutaj:
http://www.leaderprice.pl/ramki.asp (kliknij sklepy)

7. Data: 2003-04-02 07:19:05

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a sa takie w ogole ..?
> wydaje mi sie, ze nie ma..

sa, sa.
byly w moim Marcpolu na pradze kilka tygodni temu ale sie skonczyly.

musta

8. Data: 2003-04-02 07:50:31

Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> W ktorym Supermarkecie mozna kupic opakowania pol-litrowe.
>
> musta

Widzialam w Bomi w Klifie (cenowo pewnie drogo jak wszystko w Klifie ale
sa).
Pozdrawiam, Malgorzatka

9. Data: 2003-04-02 08:46:03

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzatka+" <m...@i...pl> napisał w
wiadomości news:b6e4r1$pri$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Widzialam w Bomi w Klifie (cenowo pewnie drogo jak wszystko w Klifie ale
> sa).
> Pozdrawiam, Malgorzatka

*****
A ja w Bomi (co prawda na Pulawskiej w Silverscreenie) kupuje jogurty 0%
chyba Obory w pollitrowych kubeczkach. NAturalne, bo ja tylko takie jadam.
Ale Jogobelle owocowa chyba tez widzialam. dzis sie przyjrze.
Pozdrawiam
AniaK

10. Data: 2003-04-02 09:03:03

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja w Bomi (co prawda na Pulawskiej w Silverscreenie) kupuje jogurty 0%
> chyba Obory w pollitrowych kubeczkach. NAturalne, bo ja tylko takie jadam.
> Ale Jogobelle owocowa chyba tez widzialam. dzis sie przyjrze.

Klif dla mnie jest ok.

MM- brzuch!
Program do komponowania posilkow
[DO] - a jak dla "diety japońskiej" ?