wątek okołokrakowski

1. Data: 2001-09-17 16:38:43

Temat: wątek okołokrakowski
Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja w sprawie skar zypyty Marsela

>plose pani, ja sie wylazilem konkletnie,
>to ona zacela paplac,
>ona, o ta-to M...@w...pl !
m...@a...pl
ot co; wp mi nie działa
>ja tez
>M.

kolega Marsel sieje dywersje
i dlatego należy go bezzwłocznie przywołać do porządku!
Kolega Marsel ma sie stawić nieodwołalnie na sympozium K2001
w przeciwnym razie wyciagnięte zostaną wobec niego daleko idące
konsekwencje

to powiedziałam ja
Mania

:o)))))))))))))

1. Data: 2001-09-17 17:55:09

Temat: Re: wątek okołokrakowski
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mania"
> w przeciwnym razie wyciagnięte zostaną wobec niego daleko
> idące konsekwencje...

Czyżby między Manią a Marselem zrodziło się jakieś wyższe uczucie? ;)
Ależ ona zabiega o niego :)

Do Marsela:
Facet nie pozwól czekać kobiecie gdy tak biega wokół Ciebie :)

Spotkanie w Krakowie to jedyny dobry pretekst dla Niej aby się spotkać z
Tobą :)))

--
TNIJ CYTATY !!!

1. Data: 2001-09-17 21:24:34

Temat: Odp: wątek okołokrakowski
Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Litewka
: Czyżby między Manią a Marselem zrodziło się jakieś wyższe uczucie?
;)
: Ależ ona zabiega o niego :)
:
[...]

To już staruszka nie moze sobie spokojnie pobiegać, zeby jej o romanse
nie podejżewali.
Pfe! samczydło ;o)

Mania

1. Data: 2001-09-18 09:50:01

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka:
> Do Marsela:
> ....gdy tak biega....

Poprawka: ;)
wirtualnie: biega. ;)
realnie: wykorzystuje klawiature..... z wiadomego powodu. :)

Czarek

1. Data: 2001-09-18 14:49:44

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka" to zazdrosnik :-PPP

Marsel

1. Data: 2001-09-18 16:51:20

Od: "Eryk" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marsel <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o7mvi$ph4$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Andrzej Litewka" to zazdrosnik :-PPP
>
> Marsel

A kolega Marsel zdradził tajemnicę... grupową:)))))

Eryk

1. Data: 2001-09-18 21:06:44

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mania"
> To już staruszka nie moze sobie spokojnie pobiegać...

Może może, tylko tak abym ja tego nie widział ;)
Czego oczy nie widzą tego sercu nie żal :)))))

> zeby jej o romanse nie podejżewali.

Nie podejrzewają, bo wiedzą, że takowy ma miejsce i to w dodatku na grupie
na oczach tylu osób ;)

> Pfe! samczydło ;o)

Samce już takie niemiłe są.
Jak pożyjesz tyle na tym świecie co ja to się może o tym przekonasz
;)))))))))))

--
TNIJ CYTATY !!!

1. Data: 2001-09-19 01:07:58

Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Litewka
: "Mania" nie moze sobie spokojnie pobiegać...:
:
tak byś ty tego nie widział !
: Czego oczy nie widzą tego sercu nie żal :)))))
:
:
: > zeby jej o romanse nie podejżewali.
: :
: Nie podejrzewają, bo wiedzą, że takowy ma miejsce i to w dodatku na
grupie
: na oczach tylu osób ;)
ech te ekshibicjonistki! i ja wśród nich? niesłychane! tfu! niepisane

: > Pfe! samczydło ;o)
:
: Samce już takie niemiłe są.
: Jak pożyjesz tyle na tym świecie co ja to się może o tym przekonasz
: ;)))))))))))
:
w dodatku A.L.
jesteś miły ogromnie
cóżem ja zawiniła?
żeby tak w Twe serce wskoczyć? ;o)
Mania

1. Data: 2001-09-19 17:41:29

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eryk"

> Użytkownik Marsel

> A kolega Marsel zdradził tajemnicę... grupową:)))))

tak? no to przepraszam, zartowałem
odszczekuje wszystko- hau, hau!

Andrzej to musi byc rowny gosc, -cos tak czuje.
Warto, ba - trzeba poznać blizej ALa.
Ciekawy człowiek, mowie wam, taki tajemniczy i wogole...
... a jaki bystry!
- to on wylapuje wszystkie niepsychologiczne pogaduszki!
zauwazyliscie?
;-)))

pozdrawiam wszystkich uczestników niedoszlego jeszcze spotkania,
a najserdeczniej jego, jego inicjatora! :-)))

Marsel

1. Data: 2001-09-20 16:37:15

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mania"
> cóżem ja zawiniła?

"Kto się lubi ten się czubi" ;)

> żeby tak w Twe serce wskoczyć? ;o)

Aż tak dobrze to nie ma, na wskoczenie do mojego serca trzeba sobie
zapracować :))))

--
TNIJ CYTATY !!!

Czy warto oszukiwać...