[waw] fajne buty

1. Data: 2003-09-27 15:14:21

Temat: Re: [waw] fajne buty
Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:
> Użytkownik "afa" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> MNIE W wwie wkurza to, ze owszem - jest tu duzo centrow handlowych,
> ale w wiekszosci powtarzaja sie te same sklepy: gino rossi, kameleon,
> bata. i jak np. modne sa buty w czub, to nigdzie nie uswiadczysz
> butow o okraglym czy kwadratowych czubku:(

Uważam, że nie masz racji. Ja nienawidzę butów czółenek, a dwa lata temu
była moda na właśnie takie "noski". Szukałam spiczastych czubków i udało
się. Buty były bardzo eleganckie i nawet niezbyt drogie. Trzeba umieć szukać
i być zdeterminowany w swoich poszukiwaniach. :-)

--
Elvira

1. Data: 2003-09-27 16:41:55

Od: "Agatka" <n...@S...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "afa" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

Zgdadzam sie z Wami, nie znosze butow w szpic!!! Widzialyscie jak noga
kobiety nr 40 wyglada w takich szpiacach? Jakby to byl numer co najmniej 45
:))))
Dla mnie kupowanie butow to horror, ostatnio kupilam sobie buty w kwietniu,
sa idelane, z pieknym okraglutkim czubeczkiem :PPP A wypatrzylam je w Bacie,
kosztowaly 299 zl, ale juz dawno przekonalam sie, ze w buty warto
zainwestowac (chociaz drozszych niz 350 zl bym nie przelknela :)))))
Teraz czeka mnie kupno butow na zime i juz dostaje wsyspki na sama mysl
:((((
Pozdrawiam,
Agatka

1. Data: 2003-09-27 17:35:19

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatka wrote:
> Użytkownik "afa" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Zgdadzam sie z Wami, nie znosze butow w szpic!!!

A ja takie buty uwielbiam. Są bardzo eleganckie i seksowne, innych nie
toleruję.

> Widzialyscie jak noga
> kobiety nr 40 wyglada w takich szpiacach? Jakby to byl numer > co najmniej
45 :))))

Ja noszę 36, więc problemu nie mam.

> Teraz czeka mnie kupno butow na zime i juz
> dostaje wsyspki na sama mysl :((((
> Pozdrawiam,
> Agatka

Ja uwielbiam zakupy, więc jeśli dostaję wysypki to z radości. ;-)

Elvira

1. Data: 2003-09-27 18:15:48

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na tyle postów zadnej odpowiedzi, tylko same pytania :). Widac nie
wydaje mi się, ze sytuacja z butami w Polsce jest TRAGICZNA!
Ja takze tego nie rozumiem - buty sa albo badziewne (typu szpic), albo
zabójczo drogie (typu Venecia, Ecco). Przeciez to jest chore, ze
jezeli ktos zarabia np. 1000 zł, to na fajne buty musi wydac połowę
swojej pensji...
Mam w Warszawie taki mały sklepik z butami - jest na ul. Nowowiejskiej
róg Waryńskiego. vis a vis wyjścia z metra (Politechnika), obok
przystanku tramwajowego. Sklep jest mały, ale czasami bywaja jakies
fajne buty. Kłopot jest tylko z numerami, bo 41 nie trafia się
często...
A tak poza tym to też uważam, że jest ogólna nędza obuwnicza w naszym
kraju!

--
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-09-27 21:44:21

Od: "Agatka" <n...@S...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> A ja takie buty uwielbiam. Są bardzo eleganckie i seksowne, innych nie
> toleruję.

Wiesz, to zalezy, bo znam wielu facetow, ktorym bardzo butki w szpic sie nie
podobaja (a wlasciwie to znam tylko jednego, ktory mowi, ze jest to fajne i
sexy), wiec to chyba tylko kobietom sie tak wydaje, ze jest sexy...
Poza tym o gustach sie nie dyskutuje :)))

No to tylko pozazdroscic...

Pozdrawiam,
Agatka

1. Data: 2003-09-27 23:27:35

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości

>. BTW tak
> naprawde to podobno juz dawno wyszlo z mody, tylko nasze polskie sklepy
> czegos nie nadazaja.

Dokładnie!!! Znajoma opowiadała o zakupach w Paryżu - ani jednego buta z
czubem.
Jak zwykle jesteśmy sto lat za cywilizacją :(

Sandra

1. Data: 2003-09-28 00:17:23

Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> często...
> A tak poza tym to też uważam, że jest ogólna nędza obuwnicza w naszym

Racja, racja, i dzięki za namiary na jakiś sklepik, te małe są często
fajniejsze od tych wszystkich molochów, pewnie tam zajrzę. Rozmiar am
bardzo standardowy więc ten problem naogół odpada, za to w granicach moich,
studenckich możliwości finansowych mieszczą się właśnie te badziewia. Dla
mnie 200 zł za buty to już sporo i właściwie górna granica, a 300 zł?
Przecież to miesiąc w akademiku!
Ratunku!!!
Maga

1. Data: 2003-09-28 06:58:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Dok?adnie!!! Znajoma opowiada?a o zakupach w Pary?u - ani jednego buta z
>czubem.
>Jak zwykle jeste?my sto lat za cywilizacj? :(
>
>Sandra

sa jeszcze, sa, ale nie te dluuuuuuuuuuuuuuugie cienkie dluuugo,
a wczesne lata 60te - sciete dosc szybko, na mikro szpilce, ale
okraglosc zakonczenia buta zaczyna byc widoczna wszedzie

trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-28 09:56:23

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
<...>
Nowowiejskiej

Osobiscie nie bylam, ale kolezanka mowila, ze na rogu Wroclawskiej i
Powstancow Slaskich jet sklep firmowy Rylko. Musze sie tam kiedys
przejechac...

Bozenka :-)

1. Data: 2003-09-28 12:31:25

Od: "Agatek" <_...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osobiscie nie bylam, ale kolezanka mowila, ze na rogu Wroclawskiej i
> Powstancow Slaskich jet sklep firmowy Rylko. Musze sie tam kiedys
> przejechac...
>
> Bozenka :-)

Rylki buty kupilam wlasnie. Polbuty, wiazane, troszke "meskie", takie
garniturowe. Idealne do spodni. Szukalam dobre 2 lata i sa! Nie maja czubow,
troszke sa wydluzone ale sciete na koncu wiec mi sie podobaja!

Nie wiem gdzie i czy mozna je kupic w Warszawie (czy Krakowie). Ja swoje
kupial mna koncu swiata: w sklepie firmowym Rylki w Przemyslu.

I cena: miod- 169zl :)
Agata

kolor cieni
wlosy, cera
Rozszerzone pory
trochę OT-jakie rajstopy??
Specyfik przeciw wrastaniu włosków po depilacji