węgorz

1. Data: 2003-10-29 12:30:02

Temat: węgorz
Od: Yaro <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam może niezbyt typowe pytanie jak na tą grupę. Chodzi o to, że
ostatnio musiałem przyżądzać węgorza. Problem polegał na tym że ryba
była żywa. Właściwie to aż za bardzo. Czy zna może ktoś jakiś szybki
sposób na jej uśmiercenie, bo w moim przypadku trwało to strasznie
długo. Okazało się że wbicie noża w głowę wcale nie jest tu skuteczne.
Nawet kiedy byłem już pwien że biedne stworzenie nie żyje okazywało się
że tylko udawał.

1. Data: 2003-10-29 12:41:41

Temat: Re: węgorz
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yaro wrote:
> Czy zna może kto? jaki? szybki
> sposób na jej u?miercenie,

najlepiej po prostu dac jej mocno w leb, noz jest mniej humanitarny

> bo w moim przypadku trwało to strasznie
> długo. Okazało się że wbicie noża w głowę wcale nie jest tu skuteczne.
> Nawet kiedy byłem już pwien że biedne stworzenie nie żyje okazywało się
> że tylko udawał.

z wegorzem to tak juz jest, czasem pokrojone kawalki potrafi jeszcze
miec drgawki
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-10-29 13:36:26

Od: Maciek 'Babcia' Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Oct 2003 13:41:41 +0100, wiku
<s...@r...pl> wrote:

>najlepiej po prostu dac jej mocno w leb, noz jest mniej humanitarny

Jak mój Ojciec - wedkarz przywiezie zywe ryby to ja je musze sprawić.
Daję mocno rybie w łeb by ogłuszyć i natychmiast ostrym nożem
przecinam kręgosłup tuż za głową aby nie męczyć niepotrzebnie ryby.

Zdrówko

--
Maciek 'Babcia' Dobosz
Warszawski Klub Paintballowy "Ranger"

1. Data: 2003-10-29 14:08:15

Temat: Odp: węgorz
Od: "maciek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
No ale najpierw do garnka z solą żeby sie wyszlamował,
no i trzeba reką od głowy do ogona wyciskać, chyba rozumiesz nie wiem
jak to opisać, a jak będzie długo w tej soli to sam wykorkuje.

1. Data: 2003-10-29 14:45:16

Temat: Re: Odp: węgorz
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2003-10-29 at 15:08, maciek wrote:
> [...]
> no i trzeba reką od głowy do ogona wyciskać, chyba rozumiesz nie wiem
> jak to opisać, a jak będzie długo w tej soli to sam wykorkuje.

Mialo byc humanitarnie....

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-29 17:29:08

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dział Wannowców w czasie niedawnych Świąt przeprowadził badania jak ubić
karpia:

1. Bicie na chama :
- mlotek : walnac z calej sily miedzy oczy lub w okolice oczu (uwazac na
palce)
- tasak : obciac glowe (uwazac na dlon)
Skutki uboczne :
gwarantowane wyrzuty sumienia i mdlosci. Nasze kalectwo i smierc karpia
równie prawdopodobne.
2. Bicie "na tchórza"
- unikanie walki :
- do wanny z karpiem wrzuca sie wlaczona suszarke do wlosów
Skutki uboczne :
wymiana korków, zakup nowej suszarki
3. Bicie psychologiczne :
- podchodzi sie do wanny, w której beztrosko plywa karp, i znienacka
pokazuje mu sie kalendarz z zakreslona czerwonym pisakiem data 24 grudnia
(na 99, 9% karp umrze na zawal)
Skutki uboczne :
a co bedzie, jak trafisz na ten 0, 1%?
4. Gry wojenne :
- do wanny wrzucasz petarde
Skutki uboczne :
odpada patroszenie lecz dochodzi malowanie scian i sufitu
5. Bicie damskie :
- wyciagasz korek z wanny i wychodzisz na papierosa i serial
Skutki uboczne :
mozesz zachorowac na raka (palenie szkodzi! )
6. Bicie niesportowe :
- idac do domu z karpiem udajesz, ze niechcacy wypada ci siatka pod
nadjezdzajacy autobus
Skutki uboczne :
czasem autobus chcac uniknac kolizji z siatka , w której moze przeciez byc
mina przeciwpancerna przejezdza nie tego co trzeba
7. Bicie kolezenskie :
- wypijasz z karpiem flaszke i tlumaczysz mu, ze on nie ma juz po co zyc,
bo jego dziewczyna puszcza sie z innym w sasiedniej centrali rybnej; karp
umiera z zalu lub przepicia
Skutki uboczne :
chora watroba, wyrzuty sumienia, a jak karp wie cos o twojej zonie?

To tak w ramach świątecznego dowcipu
Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

1. Data: 2003-10-30 01:29:37

Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yaro" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> długo. Okazało się że wbicie noża w głowę wcale nie jest tu skuteczne.
> Nawet kiedy byłem już pwien że biedne stworzenie nie żyje okazywało się

Podobno woda z octem pomaga.

pzdr. Jacek

1. Data: 2003-10-30 07:31:48

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> długo. Okazało się że wbicie noża w głowę wcale nie jest tu skuteczne.
> Nawet kiedy byłem już pwien że biedne stworzenie nie żyje okazywało się

Widziałam kiedyś wędkarza, który na pomoście obierał węgorza i taki bez
głowy, obdarty ze skóry uciekł do wody i odpłynął... one tak już mają...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-10-30 07:43:29

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bnqegd$gtf$1@news.onet.pl...

> Widziałam kiedyś wędkarza, który na pomoście obierał węgorza i taki bez
> głowy, obdarty ze skóry uciekł do wody i odpłynął... one tak już mają...

Uwazam, ze ten watek nalezy obdarzyc czerwonym kwadracikiem. Brr, az mnie
dreszcze przechodza, jak czytam takie rzeczy.
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2003-10-30 08:52:22

Od: "Waldek F." <t...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bnqegd$gtf$1@news.onet.pl...

Nic nie rozumię. Skąd on wiedział w którą stronę uciekać jak był bez łba
(oczywiście węgorz nie wędkarz) ??

Kawa grubo mielona
[Pilne] Co jest w "kupnym" makaronie?
Re: czy ktos juz zaczal "pierniczyc"??? :)
gdzie kupic wyszukane ziola, korzenie
Re: Pytanie o mleczko kokosowe.