wełna - pytanie

1. Data: 2007-09-26 20:52:42

Temat: wełna - pytanie
Od: "Michalina " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie - czy wiecie gdzie mogę nabyć takie włóczki:
"Point" Lana Grossa (96% bawełna, 4% elastyn) - dł. 110m/50g
oraz "Modern Cotton" Gedifra (50% bawełna, 35% wiskoza i 15% poliester)
dł.125/50g. Przejrzałam już wszystkie sklepy, które były wpisane w FAQu, ale
żaden z nich takiej włóczki nie oferował. Może wy się orientujecie, gdzie
dostanę taką włóczkę, ew. może ktoś będzie w stanie zaproponować coś
podobnego, bo ja niestety nie za bardzo znam się na wełnach i włóczkach.
Dopiero początkuję w materii robótek na drutach.
Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam
Michalina

2. Data: 2007-09-27 07:33:44

Temat: Re: wełna - pytanie
Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michalina pisze:
> [...]
> podobnego, bo ja niestety nie za bardzo znam się na wełnach i włóczkach.
> Dopiero początkuję w materii robótek na drutach.

http://www.eunomia.de/catalog/product_info.php?produ
cts_id=445
http://stores.ebay.pl/Basten-Breien-en-Borduren

3. Data: 2007-09-27 09:08:01

Od: Mylum <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podobnego, bo ja niestety nie za bardzo znam się na wełnach i włóczkach.
> Dopiero początkuję w materii robótek na drutach.

trzeba cierpliwie oglądać, może znajdziesz coś podobnego w składzie i
grubości, no i w kolorze, który Ci będzie odpowiadał; chyba łatwiej
zdecydować się w tradycyjnej pasmanterii, bo mozna pomacać.Potem
można poszukać tego samego w sklepach internetowych lub na allegro i
zamówić, jeżeli się opłaca, bo jeszcze są koszty przesyłki.
Ponieważ jesteś początkująca, doradzałabym poszukanie czegoś tańszego
niż Gedify :)

pozdrawiam
A.

szalik zwierzątko