weryfikacja aukcji - plyn do demakijazu

1. Data: 2006-02-02 10:07:21

Temat: weryfikacja aukcji - plyn do demakijazu
Od: "Profil" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Stosowala, ktoras z was plyn do demakijazu oczu Loreal'a?
Jak myslicie czy ten plyn z aukcji jest oryginalny za sume 12 zl?
Dzieki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Pati

1. Data: 2006-02-02 10:28:52

Temat: Re: weryfikacja aukcji - plyn do demakijazu
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jak myslicie czy ten plyn z aukcji jest oryginalny za sume 12 zl?

Rany ten płyn w sklepie kosztuje raptem 4 zł więcej a odpada kiwanie się
nad problemem prawdziwy czy podrobiony, czekania na przesyłkę, czy tam
osobistego fatygowania się po odbiór.:>
W dodatku przesyłka kosztuje prawie 7 zł - czyli pójście do kiosku czy
pierwszej lepszej drogerii i kupienie go po cenie sklepowej wychodzi
_taniej_.:>

Chyba nie jestem w stanie pojąć, po co zwracać sobie głowę wygibasami z
Allegro, przy takich łatwo dostępnych produktach.

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

1. Data: 2006-02-02 10:56:10

Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Profil napisał(a):
> [...]
> Stosowala, ktoras z was plyn do demakijazu oczu Loreal'a?
> Jak myslicie czy ten plyn z aukcji jest oryginalny za sume 12 zl?

Wyglada na oryginal, ale czy oplaca ci sie go kupowac na aukcji i
ryzykowac? Ja w realu dwufazowy kupuje za 17zl a ten zwykly jest kilka
zl tanszy wiec wychodzi na to samo.

1. Data: 2006-02-02 12:11:49

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Profil <p...@o...pl> pisze:

> Stosowala, ktoras z was plyn do demakijazu oczu Loreal'a?

Cały czas stosuję. IMHO jest bardzo dobry.

> Jak myslicie czy ten plyn z aukcji jest oryginalny za sume 12 zl?

Myślę, że tak (w każdym razie na zdjęciach ;-), ale przemyśl jednak to, co
napisała Sowa.
Weź też pod uwagę, że nie ma ani słowa o dacie ważności.

--
PozdrawiaM

2000 calorie - prosze o namiary na sprzedawce...
spray nablyszczajacy - poleccie cos!
napis na pudełku testera gucci
Nowy balsam brazujacy Dove - Sunshine
Perfumy z allegro - co sadzicie ?